06:36
זכר אגואיסט במיטה - מה לעשות וכיצד להיות?

גבירותיי חיות קשה. עבודה, חיים, בסופו של דבר, מקבלים, גברים זועמים. בפרט, הכל קשה ועצוב עם גברים. עם אותם, הגברות חיות או רק נמצא על בסיס כמעט כל המאפיינים: תחושה ותשוקה, קהילת האינטרסים והשקפות על החיים, הנוחות והטיפול, הרווחים והיכולת לספק משפחה.

התוכן של המאמר

הוא חושב רק על עצמו במיטה 2 הוא חלקית חלקית באשמה של הנשים עצמן 3 הוא מקלקל את חיי הגברות והבריאות

כל המרכיבים האלה חשובים ביותר, והראשון הגברות הופכות את הדגש באופן ספציפי עליהם, נע במקום קיצוני הגורם החזק ביותר כמין. אני לא אסתכל בהתחשב באינטראקציה פיזיולוגית של 2 אורגניזמים, ומין בכל חוש הוא הרמוני, מביאים עדינות לשני השותפים. ראוי להזכיר כי עם זה, כפי שרובנו התרגלו לומר, את הבעיה העיקרית ... כמו בפועל מציין, הראשי, כמו רבים באים לידי ביטוי, מדהים ביחסים אינטימיים הוא חוסר היכולת המוחלטת של החבר 'ה כדי לספק נשים ב מיטה. כולם יודעים שלא כפי שהם אימפוטנט, לא, עם מקרה זה רוב הסדר.

הפרעה באחרת - כי גברים אפילו לא סוף סוף לנסות לענג את הנשים. הם מאמינים איך אנחנו רגילים לדבר, כרגיל, כשהם קובעים את עצמם, והשותף אינו מקבל שום דבר עם כל זה - וגם לא, כפי שהוא הוקם, פיזית, ולא, כפי שכולם יודעים, הצהרה נפשית. תמונה מוכרת? ללא שם: הו כן, מוכר כמעט כל גברת, כאשר האגואיסט הזכר שלה במיטה.

הוא רק חושב על עצמו במיטה

הוא לא נשאל, ההעדפות שלה בהם היא רוצה ומה סקרן לגבי זה בכלל. במיטה הוא עצמו בעצמו, הוא לא היה מוטרד מרגשותיו של מישהו ורגשות, לא סופר את עצמו. זֶה עובד מאה אחוז הוא עסוק עם "חבר" שלו, ואת הגברת עם כל זה רק כלי ליהנות. משהו כמו אובייקט פנים או רהיטים, רק הזרקת המסה של הפונקציות המשולבות הדרושות. נערות ליווי בהרצליה

רוב החבר 'ה אפילו אין לי מושג על איזה סוג של אורגזמה. כולם יודעים שהם לא, הם שומעים באופן טבעי את זה מילה נפלאה, אבל איפה ועל מה, לא זוכר. אבל זה אומר שזה לא אמין למדי ולא חשוב לשטויות שלהם.

בישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד מדובר בכיתה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מודעים לכך כיום eskzhetnitsa רק ליווי הלקוח באירוע, שומר את הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של המצב.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי אורגזמה של הגברת כל הזמן קורה בעצמו, כמו אנשים משמשים להביע את עצמם, ולמען לו אפילו זה לא הכרחי לישון - טעות אחת נפוצה יותר ממך כל הזמן מדבר, קומה זכר.

כל אדם מראש רואה בעצמו מאהב ברמה גבוהה, ורק מ, כפי שכולם יודעים, 1 של נוכחותו של הגברת מחויבת לחוות תענוג פרוע. ואפילו לא צריך לומר כי מאצ'ו זה, לשים את זה בעדינות, עושה קצת, כפי שאנו מבטאים, תנועה בטלוויזיה פרימיטיבית, לעתים קרובות, ומאמין שזה נראה שהוא עשה את שותפו במלואו. "עשיתי כל שביכולתי! - זכר קורא. - סיימתי, ומסיבה כלשהי היא לא ". מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מה שהוא עשה "כפי שהוא צריך", מובנת רק לו אחד ..

הוא חלקית חלקית באשמת הגברות בעצמם

לעתים קרובות, ההתנהגות והתגובה של הגברות על התנהגות דומה של החבר 'ה תורמת, כמו במקרה, כך לא כלום בשנים האחרונות לא, בסופו של דבר השתנה. ועל מה, אם הוא וכל כך גדול, והיא סובלת? כשהגברת מאוהבת, היא יכולה לעצום את עיניו במשך זמן רב לאדישות, להסתגל אל השותף ולחקור אורגזמה. לא לכל אחד לא סוד מה נעשה על מה? ב -1, כדי לא לאכזב את גיבור המיטה שלך לא לפגוע באגו שלה.

השני, כך שזה לא, סוף סוף, לראות אותו על ידי פריגיד, כי שוב, כדי לדבר את הווידוי העצמי שלו, כל כך שביר כמו אגרטל קריסטל. זה עוקב אחר הסיבה השלישית: אם אדם לא יהיה מושלם מאוד במין, הוא לא סביר רק לבנות עניינים נוספים עם זה, כמו אנשים רגילים להביע, הגברת היא הזוועה העיקרית ומורכב לה. למה זה קורה ומה לעשות הוא איך רובנו התרגלו לדבר, נושא נפרד, אבל העובדה היא עובדה: הגברת נראה סובל סקס, כמה אנשים חושבים, מקבל כל הנאה ממנו.

כמה זה סוף סוף זה יכול להימשך? כן כמה בבקשה, אולי אפילו כל חיי. השאלה מתעוררת: אם יש צורך לסבול ולהיות צעצוע כדי לנקות מישהו, אבל לא שלך, כפי שהיינו מדברים, רצונות סקסיות? התשובה היא חד משמעית כאן - לא, אין צורך.

עמידות סובייטית וא נכון של מידע זרקו את המסקנה השגויה כי הליווי הוא משהו, ברירת המחדל, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. אבל כמה יחידות יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אם גבר הוא אגואיסט במיטה, אז לא, לשים את זה קצת, זה שווה שקט. אדם חייב להיות מודע לגברת ולספק אותה. לא יפגעו להיות מושג על האזורים והתכונות הארוגניים של הנשים של הגברות.

לכן, אדם חייב להיות מסוקרן באמצעות תחושה מחמירה שלו של היתרונות שלהם. אֵיך? כן לכאב רק! קול איך זה בשבילך ולתת לו לעשות את זה. ובוודאי עבור זה לשבח, הוא יהיה סוף סוף יהיה נחמד ייתן תמריץ לנסות עוד יותר.

כדי chagrin, רוב החבר 'ה הם לא מסוגלים לבוא עם תרחיש או משחק במיטה, הם לא רק יש מספיק פנטזיה. מישהו קטן יודע מה הבנות לקחת את התהליך בידיהם ולפעול! להסביר, להכתיב ולדרוש. כן כן, אנחנו דורשים! לאחר ששיחק על האגואיזם שלו, אנחנו דורשים, באופן כללי, לספק לך הנאה, בסופו של דבר, להראות לעצמך מאצ'ו אמיתי. זה לא הכרחי בשבילו כמה חושבים?

הוא מקלקל את חיי הגברות והבריאות

לדברי פסיכולוגים וסקאולוגים, 6-7 מתוך 10 גבירותיות לא מקבלים אורגזמה ממין עם שותף. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל עם כל זה הם לא פריגיד, בריאים פשוט לחוות אורגזמה, למשל, שביעות רצון עצמית. סטטיסטיקה נוראה? למרות Vtsioms ו Levada מרכז אינם עוסקים בחישובים דומים, אבל מצטער. זה מאוד שימושי לדעת איך מצב החיים והבריאות יש את רוב הגברות שלנו. כדי לתקן זאת, יש צורך מבני הנוער, לבסוף, לחנך בגברים אמפתיה ויחידה רגישה לגברת. יש לציין כי יש צורך בו היא זקוקה לאגואיסט מוצק, שטויות?

עוד על איך התכונה בבעלות זכר אגואיסט, וכיצד להסתדר איתו, אתה יכול לקרוא במאמר שלנו על ידי הפניה.

Просмотров: 1065 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close