22:09
טכניקת מין אוראלי - 6 שיטות כדי להפחית את האדם עם המוח

טכניקה של מין אוראלי - קבלות פנים Sovopapa שיכולים להשתמש באישה עבור מכשיר סקסי של גבר עם פה, שפה ושפתיים.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע לכך ESCOGER רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למצב.

לדעת איך נאמן בבקשה את האיש, הגברת יכולה לספק לאדם של אושר בלתי נשכח ולהאמין שזה ינסה ואתה .בעולם המודרני קשה למצוא, ואף יותר מכך, תארו לעצמכם אדם שלא היה זכה להנאה ממין אוראלי או תפסתי אותם בזמן יחסי מין, במיוחד כאשר אישה עצמה מציעה זאת.

התוכן של המאמר

איך לשפוף את הגברת ליטוף אוראלי? 2 היגיינה, טיפים מיניים 3 הכנה למין אוראלי 4 טכנאים עיקריים סקס אוראלי

קשה לדמיין, אבל רק לפני 20-30 שנה, המין אוראלי היה רשום בכמה תאומים ומגינים, במיוחד בברית המועצות, לא היה מין בכלל. מאיפה באו התינוקות?

איך לשפוף גברת ליטוף אוראלי?אני

בבית המקדש של קמה סוטרה בהודו, באמצע דמויות בתנוחות מיניות שונות, אתה יכול להיפגש והיכן השותף עושה גברים מציצה. וכן פירושו עניינים כאלה לא רק ידועים יותר מאלפי שנים הפוך, והיו להם טכניקות שאינן משמשים באופן אינטנסיבי במיניות החיים.

כמה נשים קשה לישון לאורל ליטוף גברים, כי נשים יכולות יש כמה דגימה ביחס לאיבר הגברי או שהם רואים בעצמך לא מספיק באיכות גבוהה בטכניקה סקס אוראלי, כי זה מפחד להיראות מצחיק או בטיפשות בת זוג. כדי להכין שותף למציצה, מומלץ אדם להציע לה קבל שיתוף פעולה נשמות. זה יעזור להירגע הן חלקה ללכת לטלטלות כבר בחדר השינה.

חבר 'ה היגיינה, טיפים מיניים

באשר בחורים היגיינה מראה חיצוני של אזור המפשעה, ולאחר מכן sexologists הם בלעדיים מומלץ צמיחה של חומרת הרגשות, לגלח אותו, כולל שק האשכים. שק האשכים על אותו הדבר רגיש, כמו גוף מיני זכר, ובצורה עירומה זה יהפוך יותר יותר "תגובה" לשותפים ליטוף.

מתכוננים למין אוראלי

לנשים חסרות ניסיון סימן איזו טכניקה ביצוע מין אוראלי לא בשימוש, שיניים תקרב ביסודו. גברים עצבים מאוד, אבל לא כולם אם ליד שלו "צעיר אני" להתברר להיות שיניים. הפה צריך לפתוח, וספוגים מקפלים את הצינור. מיידן לא צריך לסגור את שיניהם עם ספוגים שלהם כי זה זה לא נראה מושלם, חוץ מזה, זה יכול להתגיע עליהם במהירות שיניים.

מציצה צריך להיעשות עם עזרה של שפתיים, שפה וידיים, בעוד כל שלושת החלקים האלה צריכים להיות שלם אחד, משלימים זה את זה, ובמקרים מסוימים אפילו להחליף. כך שכל שלושת החלקים גופים הפכו לכל אחד, מבוא של חומרי סיכה לא רעילים ללא ניחוח כי כאשר נושבת יד יבשה אסור.

טכנאים עיקריים

כמות טכנאי מין אוראלי במקורות שונים עשויים להשתנות, אבל לא משנה כמה אפשרויות הוצעו, יש רק 6 סוגים, ועוד מדויק לומר יכולות עבור הגברות כדי להפוך את התהליך הזה בלתי נשכח עבור גברים:

מציצה מסורתית מתחילה עם ההגדרה הנכונה של השפה. שפת השותף חייבת לנוח בראש חבר שותף ולהישאר בתפקיד זה גם כאשר גלישה עם ספוגים לאורך הגוף הגברי, כאשר נוהג - השפה עם כוח מונח על הראש על הראש על הראש על הראש. טבילה של חבר עבור 2/3 של אורכו יהיה מספיק. במינט המסורתי, באפשרותך להשתמש במספר קבלות פנים: בדיקות, כאשר ספוגים וידה של הנערה נעים בכיוונים הנגדיים נמצאים באמצע האיבר הגברי. המתיחה לוקח על הספירלה הוא זהה למתוח מסורתי, רק כאשר מחליק למטה, הראש מסתובב מן הכתף 1 למשנהו. יד חוזרת על תנועות הראש בכיוון ההפוך. Chpock. כאן העיקר היא לעשות ואקום קטן, יפה אחרי איבר איברי המין של אדם יהיה בפה של הגברת, לנשום אוויר. מחזיק את ידו ביד, לעשות ראש תנועה חד. צליל בתהליך קבלה זו ייזכר על ידי הקשה על בקבוק יין. הכל עבור אגוזים או מלכות מלכות מבוצעת בתנוחה מסורתית עבור מציצה כאשר הגברת היא לגבר פנים בכיוון אחד איתו. לאמה חייבת להיות מאוד מרגיעה את הגרון, ולהפוך את הלשון קדימה. גוף הילדים של אדם הוא הציג מאוד, עם כל הגברת הזאת יש את היכולת להתאים את הבסיס שלה או שק האשכים. מומלץ להתרחש מארוחות כמה שעות לפני יחסי מין עם חדירה אוראלית עמוקה ביותר. תפיסה עמוקה ביותר או הגרון העמוק ביותר. בספרות, אתה יכול לענות על התיאור של תהליך זה, כאשר הגברת שוכנת על הגב על קצה המיטה, והאיש נכנס לראש ומוסיף חבר עמוק מאוד. טכניקה זו יכולה להתבצע וכך, אבל במהלך תנוחה זו של הגברת היא במצב פגיע ולא יכול לשלוט במלואו על המצב. לכן, נערות מנוסות ממליצים על הקדמה של יציבה מסורתית "69".

בתהליך, במצב הנכון מאוד הנכון של הראש והצוואר - הם חייבים להיות קו ישר אחד. מומלץ גם להיות ויתור שעתיים לפני מציצה מן המזון, מים ואלכוהול, כי אלכוהול יכול להגדיל את הקיא. שפה השפה מומלצת ללחוץ על השיניים התחתונות, להירגע בגרון (נשימה עמוקה עמוק) ולנסות להתחיל דיק עונש על השמים העליונים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

לא בהחלט כל חדירה לעשות את העמוק, די חלופה של הטבילה הממוצעת עם העמוק ביותר, כמו נעורים נוחים. Sexologists מייעצים לא בהחלט לבנות לעשות את הטכניקה של "גרון עמוק" עם עיניים עצומות, כי התמונה הלא נעימה לא נוצרת, במיוחד בזמן הטבילה העמוקה ביותר.

גבר, אני חייב גם לסמוך על היכולות שלי, כי הטכניקה של מין אוראלי "גרון עמוק יכול להיות רק עם שותפים, אורך של איבר ביקורתי של אשר המדינה שהוקמה תשע - 10 ס"מ. כמה שעות לפני התהליך, אתה יכול לשלוח אדם מרגש SMS. לנהל את היוזמה - לקחת אדם למיטה, צעד אותו, להתחיל עם עיסוי. אתה יכול להשתמש באזיקים רכים, תחבושת העין ואת תכונות אחרות ריאות bdsm.

כנפי פרפר יכול להביא אדם עד הסוף אפילו ללא חדירה עמוקה וגירוי פעיל. כל הגוף המיני זכר פשוטו כמשמעו עם נקודות רגישות, הדבר העיקרי למצוא אותם ולהבין איך הם עובדים.

הניגוד הוא קצת, אשר למעשה שולח את כל הזוגות, נכנס לחדר השינה, ובאותו זמן, ההקדמה של ניגוד יכול לרענן את הזיכרונות מ כל יום ומציצה משעמם.

לספק שאיפות אישיות בישראל בקלות, במקרה שאתה ילדה יפה מ בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3000 יורו.

שימוש יפה של אישה לפני תהליך של משקאות חמים, קרח, סודה או ללעוס מנטה. אניה. רק 4% מהגברות ו -9% מהחבר'ה מוכנים לליטוש אוראלי מסוג זה, כי זה לא כל כך פופולרי כמו אפשרויות מין אוראלי רגילות. לפני התהליך, עדיף לשאול את השותף שלו על נכונותו לטלטלות כאלה. זוהי תלויה של פי הטבעת של שותף עם גירוי סימולטני של הפין ואת שק האשכים. עבור sexologists טירון כל אותו ייעוץ ידני של האזור בין שק האשכים לבין פי הטבעת - המקום שבו ברזל הערמונית נמצאת בחורים.

על פי הסקרים החברתיים, בילה באמצע החבר 'ה מ 20 5 עד 30 5 שנים, ליטוף אוראלי אינם מסוגלים להשתנות יחסי מין עם אדם אהוב בכלל. בנוסף, גברים מעריכים את הנוכחות של מגע וחושני עם שותף, באופן טבעי אם צעירים אדם לא נגמר נרקיסה, אשר לא תמיד להשיג עם סקס אוראלי אולי. סוג המין המתואר, גם טכנאים ביצוע מין אוראלי, רשום בנוסף לאפשרות המסורתית שניתן להשתמש בה בכל צעד פיתוח מעשה מיני.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סקס אוראלי - לא השיטה היחידה להפחית אדם עם המוח. להבין, אתה צריך לדעת את הטכניקה של מציצה. אבל האווירה והמצב משחק חשיבות רבה. כבה את האור או לשרוף נרות, לשים על שמלה sequapile. במקרה הלא נעימה, שותפים מומלץ להשתמש בטכנאים אחרים. אבל הגברים פזיזים כמו טכניקה זו של סקס אוראלי, כי כל בחורה שווה לדעת איך לעשות מציצה עמוקה. Sexologists ממליצים על בנות לפני המציצה בוחנת את החבר המיני של השותף, נשים מנוסים יש מספיק נתניים של שניות, - האזור ראוי לתשומת לב, שם ניגוד העור על החבר הנבחר כראוי. הנקודה הקדושה היא על גב הצד שלו - אפילו רישיון מונוטוני פשוט של אזור זה יגרום הנאה בלתי הינגרת באדם. תן לכל דבר להיות פתאומי וספונטני - לא לבנות תוכניות מראש. רק לעשות מאהב נעים ולשמח את התהליך בעצמך.

Просмотров: 200 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close