01:55
טכניקת בטיחות למין במכונית

מי מאיתנו לא חלום על סקס במכונית? כן, מה סוף סוף לדבר, כמעט הכל עוסקת לעתים קרובות דבר נעים בצווקות, אבל כזה נוח. להישאר לבד במקומות צפופים באופן עקרוני, באופן קבוע באופן פעיל באופן פעיל, כמו אנשים רבים באים לידי ביטוי, צעירים כמו שאנשים משוחררים, כי המכונה היא לעתים קרובות כל כך מתנהג כמו מזבלה עבור התענוגות אינטימיים.

אבל לפני שאתה מחליט כדי לדבר כדי לעשות את זה עם האיש שלך נכנס בפעם הבאה, אנא קרא את המאמר הזה. המכונה היא אובייקט איום יתר, וגם אם הוא עומד במקום, יש צורך להתבונן בזהירות רבה, כך שבפעולותיו, בסופו של דבר, קציר או על עצמך, ולא שותף ולא משתתפים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כל זה יהיה נאום בפרסום הנוכחי.

סְתִימָה!

אז, 1: לא סקס בדרכים. עם הנהג, עדיף לא, כדי להיות, לדבר, כמו אנשים רבים חושבים, איך הוא נושא מכונית, אבל בכלל, כדי להציק לו עם מציצה או לפתות, משיקה את ידו תחת הלבשה תחתונה - במיוחד בהחלט, בסופו של דבר, אסור. האינסטינקט המיני בגוף הגברי חזק מאוד, וכמעט כל האיברים הפנימיים של אדם קשורים לאינסטינקט הזה ולהגיב עליו. נערות ליווי בחיפה

אם אתה מתחיל לעורר גבר ממש על ללכת, המוח העוסק בעיבוד מידע על מצב הכביש, זה פשוט לא יוכל לקבל זמן לכל. כתוצאה מכך, זוהי זיכרונות רעים ביותר של מה שתעשה שם עם הידיים שלך או עם ספוגים, או, אולי יותר - אובדן ערנות ולהגדיל את האיום להיכנס לתאונה. כי בעבר, לשים את זה בעדינות, לנהל את האצבעות שלך לגבר מתחת לגנטיות, לבקש ממנו להחנות בצד השני או לנסוע לחצר נטושה.

וזה לא הכל! מאז במהלך יחסי מין בשבילך הוא די קשה, בכלל, להגיב על התנועות שלך ולצפות, לא לדחוף את העקב שמאל רגליים על הידית מצית סיגריה, לא לגעת במקשי נפח כדי להגדיל את עוצמת הקול ברדיו, טוב יותר, באופן כללי, לשים את המכונה על בלם יד. אז המכונה אפילו לא מתרחק מהמקום, לא מגלגל את המדרון לא יוצר התערבות לשאר הקרוב, טוב, זה לא ישבור את הצבוע, כפי שכולם יודעים, עם סבתא קפדנית, גדר ב הכניסה, שהיא גם ביסודו מאוד.

עוד כמה טיפים

עכשיו, כאשר אתה בדיוק כמה אנשים חושבים, לא לחנוק אף אחד, לוודא כי אין גני ילדים, עירוני, או, כפי שרובנו רגילים לדבר, סמיכים ממשלתיים, וכי המכונה חונה לכל הכללים. באופן כללי, כי האפוטרופוסים של שלטון החוק אין, כפי שכולם אומרים, דבר אחד הוא סוף סוף מופרע על ידי חפים מפשע שלך, כמו אנשים נהגו להביע, נוקשים נוקשים. לשים לב לעובדה כי עכשיו הכל מוכן סקס Sauma:

  • עבור למושב האחורי. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהמקומות הם יותר, את האלמנטים של החבל של המכונית ואת כל הכפתורים העיקריים - הכפתורים רחוקים, וגם לעתים קרובות חלונות האחוריים מכוסים גוון, אשר מוריד את הנראות של מה שקורה caks, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, משקיפים אקראיים (ילדים וסבתות).
  • אל תעלה רגליים גבוהות. בשרישה של תשוקה, אפשר לשבור את הכוס ואיך ללוות. זה צריך להיות ציין על ידי העובדה כי האיש שלך יש יקר יקר, ואז בורג בלתי צפוי פסולת.
  • לקחת איך לעבוד, את הדף תנוחה - סגנון כלבלב. נראה כי תנוחה זו מתוכננת לקיים יחסי מין בקארה. זה לא סוד עבור כל דבר בשבילך, גובה הבקתה, אם כי אדם בסופו של דבר יכול להיות נשען כלפיך.
  • תנוחה מוצלחת נוספת - כאשר אישה מלמעלה, אבל, לשים את זה קצת, מוטה לגבר. במילים אחרות, השותף של גבו, לבסוף, שוכב על הכיסאות האחוריים, ואתה - על זה, בדיוק כמו במקרה - מאוד, באופן כללי, להכות.
  • עבור כל אפשרות (לפחות זה כל כך מחויב להיות), ודא כי המכונית יש ערכת עזרה ראשונה עם כל התרופות הדרושות. ללא ספק, ראוי להזכיר מה עושה אהבה, עושה אהבה במכונית - זה מצחיק ונעים, אבל הזדמנות גם לקבל חבורה, מתיחה או שחיקה שם, לשים את זה קצת, הוא בדיוק אותו דבר.

    אם יש הזדמנות - עדיף להשתמש במכונה לא מבפנים, אבל בחוץ. להיות על הכביש בין הערים, או, כפי שכולם יודעים, נח בטבע במקום נטוש, כי אין צורך להסתתר מן העין של עוברי אורח, איתור את עצמך בקתה צפופה (כל מה המכונית, זה עדיין לא ייתן כל כך לדבר בצמיחה מלאה גם לשכב על הכיסא, למתוח את הרגליים רק להפעיל אותו כך השותף היה נוח מאוד). לכן, אם אפשרות הוצגה - פועל, באופן כללי, קיום יחסי מין על מכסה המנוע!

    סקס על מכסה המנוע של קארה בסדר, נוח, ובמידה מסוימת אפילו פרוע ורומנטי. מוטב, עם זאת, כדי להסיר ג 'ינס או מכנסיים במשך מאה אחוז - כך שהם לא רוצים לדלג על תנועות, לא לגרד צבע על מכסה המנוע. לזרוק את אותם שריטות על המכונית עם עור ההר כמעט לא מציאותי, אם אין לך טבעות על האצבעות שלך או, כפי שכולם אומר, מסמרים כבדים.

    Просмотров: 83 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close