18:38
סטריפטיז

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה המבצע מתפשט בהדרגה, באופן חלקי או מלא. השחקנית מתחילה בדרך כלל עם נעליים בלבד, ומבצעת סטריפטיז למוזיקה.

בעידן המודרני של מועדוני חשפנות ובידור למבוגרים, רקדנים ארוטיים בדרך כלל מופיעים מול קהל חי. הוא מבוצע גם כצורה של אקסהיביציוניזם (או "מהבהב") במקומות ציבוריים כמו רחובות, פארקים או חופים.

סטריפטיז הוא סוג של הופעה אירוטית שבה אישה מתפשטת בהדרגה לצלילי מוזיקה.

סטריפטיז מתחיל בדרך כלל בהסרת הבגדים החיצוניים של המבצע, כגון מעילים, חצאיות וחולצות. לאחר מכן הרקדנית עוברת לפריט הלבוש הבא, כגון הסרת מכנסיים או הורדת החצאית. היא עשויה גם להסיר את החלק העליון שלה או בגדים אחרים כדי לחשוף את החזייה או התחתונים שלה, בבת אחת או בהדרגה.

הריקוד מסתיים כאשר השחקנית עירומה לגמרי ועוזבת את הבמה עם מהלך אחרון של סטריפ הקנטה (למשל, מכשכש באצבע המורה לעבר אלה שנותרו).

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי הכולל את הפעולה של הסרה הדרגתית של הבגדים באופן מפתה וסוג של רמיזות מיניות.

המילה "סטריפטיז" הוטבעה לראשונה בשנת 1894 כאשר מבקר התיאטרון הצרפתי, צ'רלס דוראנג, כתב על הופעה של שחקנית ש"מסירה לאט את בגדיה, פריט אחד בכל פעם".

החשפנות היא אומנות מיצג שבה המבצע מסיר בהדרגה בגדים למוזיקה.

החשפנות פותחה בארצות הברית במהלך שנות ה-30 כחלק מוודוויל, והוצגה לאירופה בסוף מלחמת העולם השנייה.

סטריפטיז הוא סוג של הופעה אירוטית, בדרך כלל במועדון חשפנות. זה שונה מההגדרה הקלאסית של הפשטה כי זה כולל יותר מסתם הורדת בגדים.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה באנגלית בשנת 1929. קיימות מספר תיאוריות לגבי מקור המילה, כולל:

-פעולת הפשטה או חשפנות שהשתבשה וגרמה לצחוק או מבוכה (מ"הפשטה" ו"הקניטה")

-הגייה שגויה מכוונת של בדרן אמריקאי שניסה לבטא את המילה הצרפתית "étripes" (שפירושו סרטים)

-הגייה שגויה של הביטוי שמשמעותו "להפשיט" (מתוך אסטרופר צרפתי עתיק)

סטריפטיז הוא סוג של הופעה אירוטית שבה המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה ו/או סולן. המעשה מסתיים לעתים קרובות בהסרת כל הבגדים.

החשפנות הפך פופולרי במהלך מלחמת העולם השנייה ונחשב לסוג של אסקפיזם שאפשר לנשים לארח חיילים שהיו רחוקים מהבית. דירה דיסקרטית במרכז

החשפנות זכתה לביקורת על ידי אחדים כנצלנית, סקסיסטית או משפילה כלפי נשים, אך יכולה להיות מוגנת על ידי אחרים כצורת אמנות או ביטוי של מיניות נשית.

סטריפטיז הוא סוג של בידור למבוגרים שבו המבצע מסיר בגדים למוזיקה ו/או ריקודים.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1929, אם כי המושג ישן הרבה יותר. פירוש הפועל "להפשיט" פירושו להסיר את הבגדים או להוריד את הבגדים, ולגלות בהדרגה יותר עור.

Просмотров: 58 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close