01:54
סקס אמיתי על החוף: שריפת יופי סיפור היכרויות עם זר

אמה ג'ונסון היא בלונדינית חמודה עם עיניים אמינות גדולות.

התקשות רוסית וא נכון של מידע הולידו דעה כוזבת כי ליווי הוא משהו היום, הבסיס, זה צריך להיות שותק על עובדה זו. רק לעתים רחוקות שמבין כי לשירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

לא נגענו זה בזה ולא דיברנו בכלל, אבל בכל פעם שתפסתי את עיניו בעצמי, פירסינג רועד. אלכס פתח את חולצתו, בד צר מאיר את העיתונות המוצקה שלו. "מעניין, הוא יישאר כל כך קר, אם ביליתי את הלשון שלי על בטן שלו וירד למטה?"חייכתי על מחשבותי.פתאום, אלכס הביט לי, כאילו הרגיש מה אני רוצה. פרצתי ובראש ובראשונה את עיני: "לעזאזל! שהוא נעים על המוח? אנחנו בעצם לא מוכרים!"עשיתי לגימה ושכבתי על החול.

1 תשוקות מוסתרים מיושמים תמיד

תשוקות מוסתרים תמיד מתגשמים

שלוש שנים, נפרדתי עם חבר, שאיתו התכוונתי לגור בהר ובשמחה עד סוף החיים. הפער היה כואב מאוד, אפילו לא יכולתי לבוא לעצמי. בימי חול עבדו כמו זומבים, ובסוף השבוע השקייה בשפע את הכרית בדמעות. אחרי כמה חודשים, החברה הטובה ביותר שלי קלרה נמאס לה להביט בו, והיא הציעה לקחת חופשה ולהשאיר במשך שבוע לים, לבקר את ההורים של החבר שלה מיכאל: "שום דבר מיותר: רק אנחנו , חול לבן לבן ליטר מרטיני ".

החלטתי שהגיע הזמן להפיג מעט. אספנו במהירות מזוודות, ואחרי מספר מסוים של ימים עמדתי על החוף ליד הקוטג 'והביישנות מן הנופים התפשטות של מייקל של חבריו של מייקל. כמה מהם, שריפת ברונטית אלכס, עם עיניים כחולות בהירות, שיכולים לגמרי להתחרות בגלי האוקיינוס, במיוחד נלחמו בי בנשמה. לא רציתי להזדרז פעולות, אבל כבר הרגשתי שהאווירה מחוממת בינינו. התנזרות ארוכה גרמה לי רגיש מאוד.

בערב החלטתי ללכת לבר. לבשתי שמלה שחורה קלה על גוף עירום והתמוסס את השיער. זה היה לי יוצא דופן, בדרך כלל נראה לי כמו עכבר אפרפר, אבל המצב עצמו היה צריך לחשוף את הנשיות שלי. בדרך לארו, פגשנו את מייקל וחבריו, עם חבילה חמה בראשות החוף. גברים הציעו ללכת איתם, ואנחנו הסכימו בשמחה.

רוח שככה, מישהו צ'זינג. גברים מילאו ברצון את הספלים שלנו, ולא ראינו איך השמש צנח מעל האופק. ישבתי ממש על החול, מול אלכס. זה נראה כמו בוגר מתון של גימנסיה של הנשים. אבל כמה שנים, סיפור מיוחד אחד חידש את הביוגרפיה שלה.התוכן של המאמר

השמים היו מכוסים בכוכבים במקום, הרגשתי כמו חלק קטן מהנאה הגדולה הבלתי נבלעת. בשלב מסוים שמעתי לחישה חמה: "אני אוהב בנות שלא לובשות גרבונים".

הסתובבתי. אלכס הושיט את ידו וליטף אותי על הירך. "לא אכפת לך?"- הבנתי שהוא שאל מנומציה, לא תתפטר לאישה לפניו. דקל עלה מעל ודלף מתחת לשמלה. ובאותו רגע הרגשתי מודגש נועז. אנחנו צעירים, חופשיים, סביר להניח, לא נפגשים שוב. למה לא? אני parried: "ואתה כזה בטוח רק בחברת חברים? אולי בואו נלך מחרוזת?-

אלכס חייך והקפיצה הרימה אותי על רגליו. הבנתי שאני הרבה יותר ממה שנראה לי, והגיע הזמן ללמוד אילוצים חסרי פנים. לקחנו את הידיים ובזהירות, מנסה להיות מעיניהם, רץ עמוק לתוך החוף לקתות להתלבש. הם היו סגורים, אבל אלכס לא הביך אותו, הוא לחץ עלי לקיר העץ, פרש את הברך ואת עלה על שפתי.

הורדתי את ידו אל מכנסי הג'ינס שלו והבנתי שהוא מוכן. אלכס הפך אותי לאחור ונכנסו בחדות. אני בקושי מאופקת, כדי לא בהצטיינות באותו רגע, אז זה היה מתוח. כפות הידיים הגסות שלו מקטעה במתוק את הפטמות שלי דרך שמלה.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. מרובים, קונים - צעירים מצליחים אשר במיוחד רוצים להיראות טוב בחגיגה, הליכה ישירות מתחת היד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק, על מנת לספק באופן מלא באופן אישי כל הדרוש.

אני נאנק. אלכס מהדק לי את הפה: "שרי, מותק. או שאתה צריך צופים?בגלל החברים שלנו היו קרובים, הייתי מתרגש עוד יותר מדויק. בקושי נשארתי מקליקים, נכנסתי לאחור ואילץ את אלכס לדלוף לי יותר עמוק יותר.

הוא פתחה לי unduttoned ויאצא אותו על המותניים, היא תפסה את החזה שלי ביד אחת, והוא התכופף עם העומס השני. הגוף שלי פירק את הפריקה האלקטרונית, ואני נאנח בקול רם יותר: "אלכס, בבקשה, אני כבר לא מספיק!"אבל הוא משך אותי חזק יותר לעצמו והואץ. לא היה אכפת לי אם היינו שומעים אותנו, הרגשתי כמו גל בוער לחצה אותי. אלכס לחצה את הפטמה שלי, והגל כיסה אותי בראשו. זה היה האורגזמה החזקה ביותר בחיי. דירות דיסקרטיות במרכז

על חוף לא מוכר עם בחור לא מוכר, הרגשתי סקסי, חם וחיה. אשר מעולם לא היה אפילו לפני פרידה. כשחזרנו לחברים, התברר שאף אחד לא ראה את היעדרותנו. שחר בא, והגיע הזמן להיפרד. ביום הבא, קלרה ואני כבר נסעו בבית האוטובוס. אלכס הותיר לי את המספר שלו, אבל מעולם לא קראתי. רציתי אותנו לקשור אותנו זיכרון צבעוני, ולא שגרתית. הרפתקה הקיץ הזאת הפכה לסוד הקטן היחיד שלנו.

Просмотров: 101 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close