16:34
סימנים של אטרקציה מינית גברים לנשים

הטבע מסודר כך שאנשים של המין השני נמשכים זה לזה. ואת המטרה של אטרקציות כאלה היא אחת - המשך את הסוג שלך דרך סקס. למרבה המזל לבנות, אטרקציה מינית של גבר לאישה באה לידי ביטוי תגובה לא מילולית, אשר נציגים של מין חזק בקלות להחזיר לפענח.

התוכן של המאמר https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

1 ניואנסים של התנהגות 2 מי צריך אותם 3 למה הם לא מובנים לכול? 4 אטרקציה מינית אינה מבטיחה סקס 5 קטגוריה ראשונה 6 קטגוריה שנייה 7 קטגוריה שלישית 8 כוונות ישירות 9 תכונות של אטרקציה זכר 10 רמות השחזור זכר

המוזרות של גוף האדם היא הרגל אות על הצרכים שלך עבור כל המחוז. זה לא משנה, הם רוצים אחרים על זה לדעת או לא. אני רוצה לאכול - אדם ממהר בבטנו, אני רוצה לישון - לא רצוני yawns, אני רוצה סקס - מספר עצום של אותות גוף מוסתרים.

כל האותות הללו מונחים בקוד הגנטי של אדם, כבעלת האבולוציה, הפך את מאפייניו וההבדלים. אולי כמה מאות שנים כדי לשנות את האותות, ואנשים יתחילו להתנהג בצורה שונה כאשר פגישה עם נציג יפה של המין השני.

ניואנסים של התנהגות

תלמידים מורחבים, חיוך מעולה, נודדים מסביב בגדים - סימני תת-מודעות אופייניים של אהדה שניתן לראות מ כל בחור למראה של בחורה יפה של ילדה. אם אתה מעשן קצת יותר עמוק, אלה פעולות תת הכרתי הם זעקה חבוי כי זה בדיוק מה הזכר מתאים לנשי ההפך. זה אם חצוף.

למעשה, כימיה הגוף מתווספת לתגובה התת-מודע ויוצר תמונה אמיתית בשם אהבה.

למי הם זקוקים להם

שיזוף ברמה גבוהה לוקח הרבה זמן ומשאבים. ובתנאים אלה חיו אבותינו הפרימיטיביים (הניצולים החזקים ביותר) צריכת אנרגיה מפורטת יכולה להיות קציפה קטלנית. Overreed עם סימני תשומה - לא היה מספיק כוח כדי לברוח ממותה ברה או נמר.

לא יכולתי לשכנע את הגברת היפה בתכונותי - זה נשאר בלי האפשרות להמשיך מהסוג. לכן, הגוף משתמש בהבטחות לא מילוליות על מנת לייעד אטרקציה מינית של רצפות זה לזה. אבולוציה, לא יותר.

למה הם לא מובנים?3

למה הטבע יוצרת תגובה תת-מודע אם היא לא מובן עבור אלה המיועדים? שים לב לא צריך להיות טיפש, היא לא צור מנגנון חסר תועלת. עוד דבר - כי מנגנון זה מפריע תכונות בודדות של אופי של כל אדם. לפיכך, לא כל הזכרים באותה מידה להפגין הבטחות מוסתרים:

הבחור ההורמונלי הנוכחי. צָעִיר האדם בהיעדר מין רגיל ישתמש בכל הזדמנות להפגין את כוונותיהם. תכונות של גיל. בצעירותו, שולחים כאלה אינם שימו לב, הנוער misinterpreted ... ובזקנה הם מצוינים הם הבינו, אבל הגוף לא תמיד מסוגל ליישם. מאפייני אישיות. כמה אנשים בתת מודע להרגיש תשוקה מינית מן שיחו. אחרים אינם יכולים להתפאר. רק ניסיון החיים יעזור במצבים כאלה.

אטרקציה מינית אינה מבטיחה sex4

שולחים מוסתרים יש מגוון רחב יותר של פונקציות מאשר נראה במבט ראשון. אחרת זה יהיה הזמנה פשוטה למיטה משחקים המין השני של האדם השני. כל השלטים הלא מילוליים אתה יכול לרסק שלושה subgroups. יתר על כן, שתי הקטגוריות הראשונות לא ניתן לתפוס, בהזמנה ליצור זוג. הם צריכים לתת קלות את כוונותיהם, ובמקרה של הדדיות, עבור אל subgroup השלישי:

אותות הקטגוריה הראשונה - להפגין גברת יפה שהבחור הבחין בה. צעיר משך את הבטן, ילדה שיער ישר ו t.ד '. המשימה של סימנים כאלה היא לעכב מול סקס. לעתים קרובות אין שום כוונה לכך. אותות הקטגוריה השנייה - מדגימים ניסיון להקצות את המוביל בין יריבים אחרים. המשימה היא פשוטה - הצג שלך אטרקטיביות כשותף אפשרי. אותות קטגוריה שלישית - מדגימים מפורשים כוונות לעבור ממילים לעסקים.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים אשר מתכוונים להסתכל על הפסטיבל, מטפלים בידה עם אישה יפה. זה הרווחים של זה די מספיק, אז כדי להבטיח לחלוטין את כל מה שאתה צריך.

אלה הן הסימנים הגורמים ביותר (ניסיון חיבוק, מגע מישוש.ד '.).

הקטגוריה הראשונה 5

ברגע שהצעיר מבחין כל חמוד הנערה, הגב שלו מיישר, שואבת את הבטן. הוא מנסה להופיע מסיבי וחזק יותר.

הגוף שלך מנסה להפוך את גופה כלפי האדם, אשר משך את תשומת הלב. ראוי לזכור את המדהים יפהפיות שגברים להימלט מהראש. אם המצב הוא ne מאפשר לך לסובב את הדיור או הראש, בכיוון של הנערה יהיה מכוון רגליים של אביר, לפחות אחד.

לבדוק את המראה שלך, לפוצץ אבק לא קיים מן הכתפיים, החל צווארון חולצת טריקו. הזוכה בעתיד צריך לזרוח עם החיצוני שלו (אז הם אומרים האינסטינקטים).

השנייה '16 '

לנסות לצמצם את המרחק - הרצון להקצות הוד מלכותו בין שורה של גברים אחרים. סיבה להתקרב יופי יכול להיות בכלל. אם אדם אינו סובל מאחיזתו, הוא לא רק מתאים, אבל גם לשים לב.

בעלי חיים רבים לשים נקבות עם סרניה בתקופת הנישואין. האיש משנה את גוון, יכול לתפוס את ההערות של hoarseers. הם רם לצחוק אפילו על בדיחות בנאליות.

אטרקציה מינית של גבר לאישה מתבטאת בתנוחה של האומג'ר. הם גם רגועים ככל האפשר, או להיפך, יציב באופן אופטימלי. אם צעיר, כאשר מתקשר עם הגברת, לקח עמדה יציבה, או עם תנוחות התנוחה הרגילה שלו Vallaja - זה סימן טוב.

וכמובן איתות מין מוסתר שכזה כמבט. שותף אפשרי מנסה לסגור את כל תשומת הלב של הנערה על עצמם ולהביט בעיניה. על התגובה תעשה מסקנות על אהדה

הקטגוריה השלישית 7

אדם שמתחיל לחזור על המחוות של יופי, נכון רמזים של רצונות פרנק. אם תשאל אותו למה הוא מתאר מראה, התשובה תהיה שתיקה - כי הוא עצמו לא מבין איפה הדחף מתעורר חזור על התנועה של בן שיח. כנ"ל לגבי אופן השיחה, עם הדדי סימפטיה שני השותפים מנסים להעתיק זה את זה.

עם אותות מוסתרים של subgroup השלישי, החבר 'ה להתחיל "ידיים להירגע". עצמי מודגש, כאשר הולך, לנסות לשים יד על המותניים, צנוע יותר ייקח ביד, ואת הכי לא בטוח לנסות לפחות לגעת. אם Uhager אי נכשל - הוא יגע בנושאים אחרים.

אלה הם רק כמה סימנים שאינם מילוליים רבים להפגין כוונות אמיתיות של אדם.

כוונות ישירות

טבע מטבעו, אך מסתמך רק על אותות מוסתרים התת-מודע לא שווה את זה. הצעיר המודרני, בנוסף לסעיפים שאינם מילוליים הקפד ליישם דרכים ישירות יותר לייעד כוונותיהם:

יש רצון להגן על מושא חלומותיהם. מתבטאת בניסיונות להסתיר את היופי ממטרייה דמיונית, להתקדמות בסמטת החשיכה, לעזור בפתרון קשיים. גבר מבטא מחמאות, מנסה לטפל בגברת כוס של משהו, נותן מתנות. שירי הרבה, מנסה לבדר ולצחוק את בן השיחים. סתני מגיב למגע של נשים, להיות זה נשיקות פשוטות או נשיקות. בסופו של דבר, הזמנות ישירות יהיה אחריו.

תכונות של אמון זכר 9

לא רק הרצפה החזקה נמשכת לנשים. האחרון הוא אופייני גם לחוות תשוקה מינית. אבל בחורים יש כמה הבדלים:

טסטוסטרון נמצא בגופים של כל האנשים. אבל הריכוז שלה בגוף הגברי הוא הרבה יותר מעולה על הנשים. במילים פשוטות, למחצית הזכר של האוכלוסייה יש מיניות גבוהה יותר. שיא הצורך למין הוא ציין בצעירים מתחת לגיל 25. לאחר תריסר השלישי, הצורך הזה מצטמצם. בנות גם בגיל זה עולה ככל האפשר. אטרקציה ברמה הפיזית מתבטאת בחורים לפני היכרויות. הם מספיקים כדי להעריך את המראה של הילדה להחליט להכיר קרוב יותר. מצב רוח פסיכו-רגשי אינו משפיע על הרצון המיני של גבר. משחקי מצעים לבצע את התפקיד של סוג של פריקה, למזער מדינה מלחיץ overvoltage. חבר 'ה יכול לרצות יפהויות רבות בבת אחת. אבל הרצון הזה מופעל בו זמנית עם הרגשות לאדם.

אם נציג של מחצית מצוינת של האוכלוסייה יודע איך לתפוס הבטחות לא מילוליות, זה יכול לבנות היכרות נוספת ככל האפשר עבור עצמו.

רמות מעצר גברים 10

זה כבר אמר כי צעירים חווים פיזית תשוקה לבנות רבות. אבל זה לא המבט היחיד של המשיכה, אשר אובססיבי אנשים:

לאחר אטרקציה פיזית (ומין לפיכך), הוא מנסה לשקול בחורה של אדם אהוב, ואם הערות, האטרקציה רוכשת תו אחר. מתיחה רגשית - הילדה מתחילה למשוך לא רק עם הגוף שלך. זה מתחיל לאהוב את אופייה והתנהגותה, חלקם הרגלים. מישהו אוהב מטומטם נאיבי, ומישהו מעדיף בוגרת ומנוסה גְבֶרֶת. אטרקציה אינטלקטואלית - אדם מעריץ מזגתה, תסתכל על החיים, ברור. זה עם הטלת כזה החבר החכם ישקול יופי כאישה אפשרית בעתיד. הכנות של הנערה, האלגנטיות והרוחניות נאמדת. אטרקציה רוחנית - לפתוח תשוקה כזו עבור אישה, אביר חייב להיות מוח וחוכמה, כמו גם פתוח לחלוטין לֵב. הגברת נתפסת כבקולה ויקרה.

אל תשכח שהאיש מסוגל להגביל את עצמו רק לשביעות רצונם של הצרכים שלו, במיוחד אם הנערה לא יכלה לעניין אותו במעולה מאשר שותף למיטה פשוט. היכולת לקבוע את הרקע של מילים ופעולות מגיע לנציגים של שני המינים רק עם ניסיון.

ואנחנו מציעים ללמוד את המאמר הבא שלנו על למה גברים משתמשים רק למין ואילו נערות נופלות לתוך אזור הסיכון, רחוק יותר על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

לספק את שאיפות ילידים בישראל בישראל, במקרה שאתה אישה יפה מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,000 $.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אטרקציה מינית של גבר לאישה - פונקציה מונחת מטבע. גוף האדם הוא מנגנון מושלם כמעט. ונציגי מינים שונים יש משימות משלהם, כמו גם "מנופים" המאפשרים לך אינטראקציה. גברים חווים אטרקציה מינית לנשים מאוחר יותר, כי אתה צריך להמשיך. הוא מונח ברמה הגנטית. החבר 'ה מסוגלים לריח כדי לקבוע כאשר נשים הביוץ וסת. לפעמים זה מאוד קשה להם להתמודד עם הטלתך ואת ההתרגשות שלך. בהחלט, בן / אישה - טנדם מושלם!

Просмотров: 80 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close