18:38
שירות ליווי

שירותי הליווי מוצעים על ידי סוכנויות ליווי וליווי אישי.

סוכנויות הליווי מספקות מגוון שירותים, לרבות ליווי יציאה וליווי טלפון. מלווי אאוטקאל נוסעים לבית הלקוח או לחדר המלון, ואילו ליווי אינקל נותנים את שירותיהם בשטחי הסוכנות.

אנשים יכולים להציע שירותי ליווי באופן עצמאי או כחלק מארגון גדול יותר. הליווי יכול להיעשות במשרה מלאה או חלקית, ולאנשים רבים יש עיסוקים אחרים כגון דוגמנות אופנה או אכיפת חוק.

שירות הליווי הוא אחד המקצועות הוותיקים בעולם. המונח "ליווי" בא מהמילה הצרפתית "מלווה" שפירושה ללוות או לקחת מישהו למקום. מלווים נשכרים בדרך כלל על ידי לקוח לצורך זוגיות, מינית או לא מינית, בדייט או לתפקודים חברתיים.

תעשיית הליווי היא אחת התעשיות הרווחיות בעולם והיא שווה מיליארדי דולרים מדי שנה. זו גם אחת התעשיות השנויות במחלוקת שכן היא עוסקת במין ובזנות. לצד עבודת מין, הליווי היה עיסוק שנשים רבות פנו אליו כדי להתפרנס בזמן שהן ממשיכה בלימודים או בקריירה אחרת.

מלווים משלמים כדי ללוות ולספק חברה למישהו. הם יכולים להיות זכר או נקבה, ובדרך כלל ללבוש שמלת ערב.

שירות הליווי קיים כבר מאות שנים, אך הוא הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות עם עליית האינטרנט.

ליווי משמש לרוב על ידי גברים שרוצים מערכת יחסים מינית ללא התחייבות של חברה.

נושא המדור: שירותי ליווי בהודו

מילות מפתח במדור: שירות ליווי, הודו, מומבאי, דלהי, צ'נאי

הקדמה: בהודו ישנם שירותי ליווי רבים זמינים עבור אנשים שרוצים ליהנות עם נשים או גברים. המחירים משתנים בהתאם לסוג הליווי שרוצים לשכור ומאיפה הם מבוססים. יש גם כמה סוכנויות שמציעות שירותים בלעדיים שיש להם רק דרישות מסוימות כמו גיל או מוצא אתני.

שירות ליווי הוא עסק שבו הספק מלווה או מלווה אדם אחד או יותר למקום ולאחר מכן נותן שירות אישי כלשהו.

הספקים של שירותי הליווי הם בדרך כלל עובדי מין המספקים שירותים מיניים ללקוחותיהם. ספקים אלה עשויים להיות עצמאיים ולעבוד מחוץ לביתם, או שהם עשויים לעבוד במוסד כגון בית בושת, מועדון לילה, מכון עיסוי או מועדון חשפנות.

מלווים עשויים גם להציע ליווי למי שלא רוצה לעסוק בפעילות מינית. ניתן לספק שירותי ליווי לזוגות הטרוסקסואלים וכן לזוגות הומוסקסואלים. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Eilat.php

Просмотров: 49 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close