14:30
מהו עיסוי ארוטי

המונח עיסוי ארוטי מקורו למעשה בתרבות ההודית. ההודים האמינו שלעור יש "ערוצים" וסוגים מסוימים של עיסוי יפתחו או ישחררו "אנרגיית חיים". זה נועד גם לשפר את זרימת הדם, העיכול והתפקוד המיני.

עיסויים ארוטיים הם חיבור פיזי בין שני אנשים המחפשים לחלוק אחד את האמון והפגיעות של זה תוך כדי חקירת המיניות או החושניות של עצמם. תחושת עיסוי הוליסטי - כמו שיאצו, תאילנדי, אקופרסורה - יכולה לתבל מפגש מין. התקשורת הפחות מסובכת כוח היא המפתח לתגמול התנסויות מיניות עם סוגי עיסויים אלה. נערות ליווי בצפון

סקר משנת 2012 הגיע למסקנה שכמעט 18% פיתחו התקשרות רגשית לאדם שביצע בהם את טיפול העיסוי האירוטי.

חלק זה נותן הגדרות של עיסויים ארוטיים. ישנם גם יתרונות רבים הנובעים מחוויה טיפולית זו עבור שני הצדדים המעורבים: היא משחררת אנרגיית חיים, משפרת את זרימת הדם, מסייעת לעיכול ויכולה להשתפר.

עיסוי ארוטי הוא סוג של עיסוי גוף מלא שבו מגע עור על עור נרכש במיוחד עבור עוררות מינית ופעילות חושנית או מינית אחרת.

עיסוי אירוטי הוא סוג של עיסוי גוף מלא שבאופן מסורתי נעשה בו שימוש למטרות טיפוליות, אך כעת יש לו גם כינוי נוסף המשמש בעיקר למטרות טיפוליות ונקרא טיפול עיסוי אירוטי.

הוא משתמש בלחץ גוף קל עד בינוני, משיכות ארוכות ותנועות לישה כדי להפחית את מתח השרירים ולהקל על כל נוקשות תוך שיפור תחושת הרווחה שלך.

זה כולל לפעמים שמנים מעוררים (גם מקומית וגם אזורית), קרמים או קרמים כדי להכניס יותר חושניות לעור שלך עם תנועות מכוונות וספציפיות על חלקים מסוימים בגוף: איברי המין, הפטמות, הישבן, הירכיים והירכיים הפנימיות.

נושאי המדור: מהי שירה? בשביל מה שירה?

מילות מפתח במדור: מהי שירה? בשביל מה שירה? הגדירו שירה

הקדמה: שירה היא א

טיפול בעיסוי הובן בדרך כלל כשילוב פשוט של טיפול ואחווה. לעבודה זו יש הזדמנות להועיל לאנושות. המונח בא מהלטינית 'מסה', שפירושה מכה או לישה, וניתן לחבר אותו לחגיגות דתיות שאוהבות לנער בצק לחם כדי לברך עליו. כיום, זה שונה ויש לו יותר פרקטיקות ויתרונות טיפוליים מבוססי מדע וטכניקה. https://israel-lady.co.il/נערות-ליווי-בקריות/|https://israel-lady.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99-%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA/

עיסוי עשוי:

לספק הקלה בכאב

שחרר מתח בשרירים

שפר את היציבה של הגוף

הגדל את רמות האנרגיה

רוב האנשים מאמינים שהמילה "אירוטי" משמשת להתייחסות לריגוש מיני. עם זאת, המונח הזה משתרע גם מחוץ לסקס בלבד וניתן להשתמש בו כדי לתאר מחשבות ורגשות עזים או מהנים מאוד. עיסוי אירוטי הוא סוג של עיסוי שמטרתו המפורשת היא לייצר עוררות והנאה אירוטיות הן לנותן והן למקבל. לעתים קרובות הוא מכיל טכניקות עיסוי שרבים עלולים למצוא בהם גירוי אישי מאשר רק עבודת רקמות עמוקות.

צורת עבודת גוף זו שונה מהשיטות המסורתיות, מכיוון שהיא מתמקדת במעשים מענגים מינית במקום יתרונות טיפוליים, כמו הרפיה או הקלה בכאב. ניתן לתארך את המגמה לפני קרוב ל-2000 שנה, כאשר העיסוי התחיל בהודו העתיקה לפני שהשתלט על חלקים אחרים בעולם - תחילה סין, אחר כך אירופה ואז לבסוף בצפון אמריקה אי שם במאה ה-20.

אנשים יכולים לחוות עיסוי ארוטי כדי להפיג מתח מיני ולשחרר מתח מיני עצור. סוג זה של עיסוי שונה מסוגים אחרים בכך שהוא מקדם חופש חקר ללא כל עכבות או מבוכה.

עיסויים ארוטיים ידועים גם בתור 'עיסויים טנטריים' מכיוון שהם פעלו במשך מאות שנים בהודו לפני שהיגרו למדינות אסיה אחרות כמו סין ויפן. בעידן המודרני, טיפול הוא אחת המטרות העיקריות לשימוש בסוג זה של עיסוי

Просмотров: 58 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close