15:46
למה אדם צעיר במהירות cums ושיטות להאריך סקס

כמעט כל הנשים מפריעות על השאלה: "למה גבר צעיר מעמיד במהירות וכיצד תתקן את זה?»שפיכה מוקדמת מתרחשת לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב. אבל מאז זה נושא לא נוח כזה, רוב החבר 'ה הם לא נוטה לדבר על זה בגלוי ולבסוף יכול אפילו להכחיש את זה, מה שמקשה על מיוחד מחקר נכון של שורש סיבה. זה אפשרי כי למעשה, גברים כל כך גאים משלהם סיבולת בלתי מתפשרת בחדר השינה כי מעטים מאוד יעז לזהות, כי הם הגיעו לשיא מוקדם יותר מאשר מתוכנן, ואפילו לנסות שונים "מוצרים", כך שזה יהיה לגדול הסיבולת שלך.

התוכן של המאמר

1 ואת התנאים המוקדמים היו מספיקים בלתי שגרתי 2 לעשות כמה תרגילים 3 חבר את האצבעות, השפה, כן 4 לעשות הפסקה 5 לתת לה לשלוט 6 להתחיל עם הקדמה 7 שיטת דחיסה 8 להשתמש קונדומים עם benzocaine

במיוחד מחקר אחרון אחד היא הקימה את רוב החבר'ה שהיו מוכנים לחשוף את הנושא ולשתף פרטים אינטימיים, כפי שכולם יודעים למה הם לשפוך מוקדם יותר מאשר זה יהיה להניח במהלך יחסי מין.

ואת התנאים המוקדמים היו מספיקים מדהים

במחקר, אשר ניתנה ב מגזין, כפי שכולם יודעים, רפואה סקסית, על החלק השלישי של כל החבר 'ה אמרו שהם לא מרוצה כמה זמן הם מסוגלים, לשים את זה קצת, להחזיק במיטה. של רוב 200 החבר 'ה הנדון 376 אמרו שהם סיימו מוקדם יותר מאשר לאלו במהלך Socytia.

כתוצאה מכך, מחקרים, גברים היו מחולק לשתי קבוצות משנה: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

תָקִין היבטים של שפיכה מוקדמת (מסווגת כמו שפיכה פחות מ שתי דקות); לא ראוי היבטים של שפיכה מוקדמת (שמרו על קצת יותר מ 2 דקות, אבל עדיין בהצטיינות מוקדם יותר מאשר מבוקשים).

כתוצאה מכך, הסקרים גילו, כי הנחות של echulation מוקדם ביותר של החבר 'ה, לשים את זה קצת, לשקול או רגישות יתר, או ללא שליטה. במילים אחרות, כמעט תמיד אנחנו מדברים על overexcitation במהלך סקס. רק קצת טוליק, כפי שכולם יודעים, נושאים הצביע על דאגה, קושי גם עם בריאות, החלו להיות ציין כי הגובר בת זוג.

הנבדקים גם אמרו כי הם משתמשים טכניקות פיזיות ונפשיות, לשים את זה בעדינות, להאריך את המעשה המיני. אחד מ קבלות פנים כדי לשמור על משך זה רק מתנה לעצמך משהו שונה לחלוטין, "למשל, לחשוב על חיתוך קורסים תפירה כדי לא להתרכז ברצון למנוע מוקדם סוף ".

חוקרים סוף סוף לרמוז על הצורך קריטריונים תצורה כי רוב האנשים חושבים ניסיוני לא מתאים היבטים אבחוניים, כפי שכולם יודעים, שפיכה מוקדמת, ובמיוחד:

לִפְעָמִים או לשפוך מעל אחד או שתי דקות מתחילת המעשה. לִפְעָמִים או לא ניכר לא להיות מנוהל עם שפיכה מאוחרת. ב תוצאה של בושה ונוחות נפשית למנוע סקס.

במילים אחרות, אפילו בריאים, רמות פיזיות ברמה הנפשית, גברים בריאים גם חוו אקראי מוקדם סופיה.

יש לציין כי מלבד הנסיבות האלה, התשובה לשאלה מדוע האיש במהירות סוף סוף cums, יכול להיות: זיקפה לא פונקציונליות, חרדה, מתח, קשיים ביחסים, נזק עצב, רמות חריגות של הורמונים, דלקת וזיהום של הערמונית או השופכה, פעילות רפלקס אקראית מערכות שפיכה או כמה קשיים עם איך כולם יודעים את בלוטת המברשת.

הנה כמה טיפים שעשויים לסייע גברים נשארים במיטה ארוכה יותר:

לעשות כמה תרגילים 2

תרגילי קגל יכולים לסייע לאדם לשלוט על הקמתו. זה לא סוד לכל מי לדחוף ושחרור של אגן שרירים המרכיבים התרגילים של קגל, לא רק מתקרב לגבות את הגברות. ואכן, גברים לעשות את זה, מצא כי זה כל כך נהדר עושה יחסי מין, כמו אנשים משמשים להביע, הרבה יותר טוב. - על פי מחקר שהוצגו באגודה האירופית של אורולוגים שטוקהולם, חטיבת רצפת האגן יכולה לסייע בטיפול, כאשר אנשים נהגו להביע מוקדם הַפלָטָה.

אז גברים למדו לחתוך שרירים המפשעה - אזור בין הזין לבין איברי המין. השיטה הנפוצה ביותר עבור גברים מוצאים את השריר הזה - זה גם מראה, אם הוא יוכל להשעות את זרם השתן, כאשר, בסופו של דבר, הולך לשירותים. כדי להפוך את השחלים, במהירות לסחוט ולתת ללכת שריר lonno-copscop (PC-shropcle) כמה פעם כל 10 שניות.

ליישם את הרצונות שלך בישראל יסודי אם אתה ילדה יפה מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח מ 4500 $ לחודש.

לעשות שלוש גישות עם הפסקה של 10 שניות בין גִישָׁה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל קיצור של המחשב השריר כאשר מתקרב לאורגזמה הוא חייב להאט תהליך.

חבר את האצבעות, השפה, כן, כל דבר

אם אתה מרגיש שאתה עומד בהצטיינות, כאשר אתה לא רוצה את זה, ללכת משם ולהראות גישה יצירתית במיטה. לצלול לתוך איכשהו כולם יודעים את ההקדמה המרגשת על ידי הפיכת תשומת לבו לשאר אזורי ארוגני. השתמש באצבעות, בשפה ובכל מה שאתה רוצה להביא אותו מהסיבה מבלי לאבד שנייה עד שתחזור לשליטה יהיה מוכן שוב לפעולה.

קח break4

אם הגישה של הסופי מרגיש סוף סוף מאוד מכריע ואתה מרגיש כי לאבד שליטה, להאט, הישאר או נסוג למשך מספר שניות. משוך החוצה איך אנחנו כל הזמן מדברים, המוח שלך מחדר השינה ולהתמקד במשהו לא קשור לחלוטין. לחשוב על היום שלך ב מכניקה או כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי הפגישה היום אחר הצהריים, על כל דבר, כדי להסיח את דעתו ממין. איך אתה מרגיש שאנחנו חזרו לשלוט, להתחיל שוב.

תן לזה לקחת שליטה 5

נשען לאחור ומאפשר לחברה שלך כמה זמן לבסוף לנהל את הפעולה, אתה יכול להאט את הקצב. יש להדגיש את מה היא עושה מה שהיא אוהבת לתת לה את ההזדמנות לספק לך תענוג בזמן שאתה פשוט ליהנות ברגע. אני חייב לומר מה שאתה לא צריך כל הזמן להיות על מושב הנהג ליהנות הנסיעה.

התחל עם פרלודס 6

אם אתה מבין את זה, לא משנה כמה אנחנו רגילים לומר, מה אתה עושה, איך תתחיל חדירה, אתה תהיה כל כך נרגש כי הם לשפוך מוקדם מאוד, ולאחר מכן לעשות preludes את החלק העקרוני של מושב האהבה שלך. להקניט אותה, בבקשה להפחית אותה מן המוח עם הפה והידיים שלה, מובילה אותה אל הקצה ושוב, פעמים רבות ככל שתרצה, ואיך היא יכולה להתמודד. לא לכל אחד לא סוד לעובדה מופיעים, כפי שכולם יודעים איך מאה אחוז זה מכה ומקבל את אורגזמה או שניים ... או שלושה.

רק לוודא כי גם אם אתה בוגר מהר מאוד, זה לא יוכל להתלונן כי לא לספק אותה לחלוטין או שזה לא הגיע לשיא.

השהה - דחיסה שיטת 7

במהלך יחסי מין כאשר אתה מרגיש, מה אתה הולך לשפוך, להביא, ואת השותף שלך או שאתה תהיה את הבסיס של הפין שלך להחזיק את הלחץ במהלך זוג שניות עד שלא, לשים את זה בעדינות, יעבור. המתן מספר שניות ולאחר מכן התחל הקדמה, לפני שחזר לחדירה. אתה חייב לומר מה החבר שלך עלול להפסיד זקפה, אבל איך אתה חידוש גירוי סקסי, זה מאה אחוז לְהַחלִים. ובאמת, לחזור על כך לעתים קרובות כל כך כפי שהוא הכרחי. סרק זוגות אימון האימון מרגיש ידע על איך לומר לדחות שפיכה, זה יכול להיות הרגל כי הוא כבר לא, בסופו של דבר, שואל טכניקות דחיסה להשהות.

להשתמש קונדומים עם gaszocaen 8

תנסה כך לדבר כדי להחיל קונדומים כי הם מתוכננים במיוחד כדי להאריך את הפעילות המינית ואת העיכוב של אורגזמה זכר על כביכול 5 דקות. שפותחה כדי לסייע בשפיכה מוקדמת, קונדומים אלה מכילים benzocaine על קצה, משככי כאבים רכים עם אפקט הקפאה קלה, כי זה יכול לעזור רק להפחית איך אנחנו כל הזמן אומר, רגשות סקסיים של אדם נמוך יותר כל מדברים רמת רלוונטי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

יש שתי שיטות נאמנות סוף סוף לעשות סקס יותר מ. 1 - להחיל חומר סיכה או קונדום עם אפקט מגן. הם dulp את הרגישות, כתוצאה מכך, כמו אנשים רבים חושבים, יחסי מין הוארך באופן משמעותי. אפשרות 2 - כדי להיות מסוגל לשנות את התנוחות בתהליך האהבה, לא "להאיץ" כדי לדבר, לא "להאיץ" במונחים של חדירה. אין ספק, ראוי להזכיר מה הצעיר מרגיש כי הסיום כבר קרוב, אתה יכול לעבור כמה באים לידי ביטוי, ליטוף אוראלי או להאט באופן משמעותי את התנועות.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי בתורו חנות ESK רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור של מעמד ציבורי.

העובדה כי האיש במהירות cums לא מדהים. הטבע עשה אותנו כמו: בממוצע, הבחור הוא די 2-3 דקות, להגיע לאורגזמה. אבל הגברת זקוקה למינימום 8-10.

Просмотров: 8213 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close