22:10
כיצד ללכוד את הלב של נותן החסות באמצעות SMS

כרגע, עידן התקשורת המקוונת, ולכן, אם כן, שיטות הפיתוי סבלו תצורות. אם כן, האישה הקסימה את החסות הפוטנציאלית, כמו שכולם יודעים, מפגש אישי, עכשיו יכול להיעשות בתהליך של התכתבות מ- SMS ל- Messenger. אז יש צורך להדגיש כי אדם מצליח החליט אם אתה מתאים לתפקיד התוכן, צריך כמה מפגשים משולשים. אבל לקחת בחשבון את המסגרת הצרה של מיליונרים ויזמים, תאריכים אלה יכולים להאריך במשך מספר שבועות. עבור כל הזמן הזה, יש צורך לשמור על תקשורת. SMS והתכתבויות ברשתות חברתיות מגיעות להצלה. זה לא רק צריך סוף סוף לשלוח גבר עם כל האבסורדיים. אם אתה יודע ישירות, לשים את זה מתון, לכתוב, אתה יכול לשים את זה מעט, להשפיע על איך אנחנו מביעים, חסות פוטנציאלית ואובדן של תהליך קבלתם כפי שאנו מבטאים החלטה חיובית. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

אילו מסרים מניחים כדי ללכוד את לבו של חסות

כתוב שטויות בצורה של "מה שלומך?" ומה אתה עושה?" זה לא הגיוני. כפי שלא היה מוזר, אבל ב -1, גברים טריוויאליים, בסופו של דבר, אולי אין זמן איך אנחנו מביעים, צ 'אט ריק, זה לא נראה כי אנחנו מביעים חסות פוטנציאלית לא רגשות. אתה צריך לשלוח את ההודעות האלה שיחייכו על האדם, הם זוכרים לך ואפילו נרגש. ישנם מספר SMS של הודעות טקסט אלה במהלך היום - ועכשיו זה כבר חושב עליך, בלי להפסיק, ובוודאי לרשום קצת בהקדם האפשרי. תארו לעצמכם להתמקד בו, אז מה רק כותב?

  • יותר ספציפי. ברכות - הדבר הנפוץ ביותר שאתה יכול גם לכתוב גבר. רק לא, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, לא ספציפיים משפטים. כל הזמן לעשות משהו. לדוגמה, ספר לי על מה שאתה אוהב את קולו סקסי או סנטר אמיץ. הוסף את זה שאתה לא יכול לזרוק אותו מן הראש שלי וזה על וו שלך.
  • זקוף את כל אי פעם. ושוב על מחמאות. אם אתה משבח אדם, בהחלט להוסיף מילים כמו "רוב", "הרבה", "בזה אתה הכי טוב" וכן הלאה. תן ג 'נטלמן להבין כי הוא מדגיש אותו באופן משמעותי ברקע של שאר המסה של נציגי מין חזק בחיים שלך. זמן רב לדעת מה זה, לשים את זה בינוני, אבקה.
  • הלוואי fortune. אתה יכול פשוט לשים את זה קצת, אני מאחל לך יום טוב בבוקר - זו סיבה טובה להזכיר לעצמך. אם אתה יודע את זה על סוס Y, כפי שאנו מבטאים, את הפטישן, כפי שהוקם, פרשה בסיסית או אירוע אחראי, הם בהחלט רוצים מזל ולספר לנו שאתה מאמין. אז אתה רוצה להדגיש את העובדה כי זה יכול כל הזמן, באופן כללי, להסתמך על התמיכה שלך.
  • כתוב שכולכם נותנים לו. לא מסר מחייב שמודיע למוזחין שגם יוכלו את כל המחשבות שלך ואתה לא יכול לסיים לחשוב על זה. כמובן, כולנו יודעים הרבה יותר מאשר טריק כזה, זה יעזור לחזק את הפגישה שלך. אם תוסיף את מה שאתה, בסופו של דבר, משועמם, ההשפעה תהיה מדויקת יותר. אבל מסיבה זו יש צורך להיות במערכת היחסים הקרובה ביותר עם החסות הפוטנציאלית לעומת הבמה היכרויות ו "ויקינג".
  • מילים של הכרת תודה. אם אפילו גבר, בסופו של דבר, מראה כמה סימנים של תשומת לב, זה חשוב, נותן לפרחים, הוא בהחלט תודה לך על מילים חמות כאלה. יתר על כן, אנחנו כל הזמן להודות לאיש של פגישה לבקר במקום, גם אם אתה רק צריך להיות, זה הלך כאילו הסוללה. גברים עשירים אוהבים כאשר הם רואים את פירות העבודה שלהם, הם מאוד נחמד סוף סוף להרגיש באמת תודה.
  • נמדד לילה תשוקות. ובוודאי להוסיף כי אתה נרדם עם מחשבות עליו. כולם יודעים מה יחשוב עליך לפני שתלן.
  • טומי ארטילריהאני. אם אתה קרוב מספיק עם פטרון אפשרי, אבל עדיין רשמית, בסופו של דבר, הסכמנו את הדו"ח מבוסס על החומר, כך שאתה יכול להעז צעד נואש. כתוב חסות משהו sexpile או טקסט ישיר להכריז כי אתה לא יכול להיפטר מחשבות על זה. כמובן, כל זה יכול איכשהו להיות מסוגל לנצח, אבל המהות לא משתנה. זה יהיה רע אם לא שמתי לב כי טיפול השפעה יכול לגרום לאדם סוף סוף, לבסוף, כדי ליצור את עצמך, כפי שאנו רגילים לדבר, התוכן במיוחד אתה.
  • הנה כל כך מעטים, שכן אנשים רבים חושבים, רגיל וחמוד SMS יכול סוף סוף להביא תוכן למטרה הנוכחית. זה לא סוד לאף אחד - לא להגזים לא להצית, שכן רובנו להתרגל לדבר, חסות פוטנציאלית של טון.

    Просмотров: 211 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close