01:42
ארץ מיליונרים: הכל על הצריכה בסינגפור

Gapur היא אחת הדרכים לדבר כל הזמן עם הכיוונים הכי רצוי לנשים עובד בתחום בילוי. ואפילו לא צריך לדבר על מה שהוא הגיוני, כי זה מדינה עשירה מאוד, במה שהוא בעצם, כל כך הרבה אנשים חושבים, החיים המקומיים השביעי הוא רק "מיליונר. ומה הבחורה לא רוצה לפגוש חופשי מטורף, איך להשיג גבר? דירות דיסקרטיות במרכז

סינגפור הוא גדול לא רק מדהים בדרך שבה אנו רגילים לדבר, אדריכלות עתידנית ותשתית שפותחה במדינת העיר הזאת, בסופו של דבר, חיי הלילה התוסס. מקומי, כמו כולם יודעים, מועדוני לילה לא ילכו למוסדות רוסים ואפילו אירופיים. באמצע האורחים, אתה יכול לפגוש נציגים של כל הלאומים של העולם, במקביל כי אנשים משמשים להביע, הרבה ממנו, לשים את זה מעט, יהיה מוצלח מאוד כמו אנשים רגילים להביע, איש עשיר. המקום הזה הוא גן עדן לצריכה של הצריכה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה סינגפור יפתח את עצמם, אתה רוצה בלתי סביר ללכת במקום אחר. לא משנה מה זה היה מוזר, אבל זה גבוה מאוד, השכר, את הבאר ואת תנאי העבודה הם סוגים אלה של מי לתת בתחום זה.

אינדיבידואליות של הגעה למדינה

כדי לקבל ויזה, אתה צריך לקנות כרטיסים שם ובחזרה. תארו לעצמכם עובדה שיש לציין כי הסיכויים של רק מקבל ויזה הם אפילו יותר אצל נשים שכבר הגיעו לגיל 21, אם כי על העבודה, קוק אנו מבטאים, מועדונים מקומיים גם לקחת מ 18 שנים.

זה לא כדאי לדאוג לבזבוז ענק, כי העלות של כרטיס האוויר או חלקית, או מאה אחוז ישלם את המעסיק, הכל תלוי במעמד של המוסד. אבל יש צורך להיות מוכן לעובדה כי כל העלויות בשבילך יהיה היכתה רק בסוף החוזה. רבים רוצים להתמקד בעובדה כי אין לקחת את הכרטיס תאריך קבוע, אבל עם תאריך פתוח. זה גם אומר שאם אתה רוצה, אתה יכול להאריך את החוזה לדבר, ולבסוף, להישאר בעבודה במשך 1 עד 2 חודשים נוספים. ניתן להוציא כסף, זה צריך להיות רק על אוסף של ויזה, בזמן סכום זה מהסס רק מ 17 ל 21,000 רובל.

לא כל כך מזמן, סינגפור הודיעה כי לא היה עוד הגבלות חזקות במדינה הקשורים למגיפת קורונאבירוס. לבסוף, זה אומר הרבה יותר בקרוב המדינה היא מאה ואחוז, לשים אותו מעט, זה יהיה פתוח לתיירים ונשים שרוצים לשים אותו מעט, להירשם ליועצים. ואפילו לא צריך לדבר על הזמן שהגיע הזמן להתגבר, בסופו של דבר, לאסוף מסמכים לויזה ולבסוף, לתכנן טיול.

צרכנים וחובות בנות

למרות תנאי עבודה יפים, וכפי שאנו מבטאים זאת, התשלום הגבוה ביותר, לא דרישת Zojor מוצגת לצרכנים. לשים לב לעובדה כי כל הנורמה:

  • גיל עד 30 שנה.
  • רווחה.
  • מראה חמוד.
  • לא עודף משקל.
  • תחרותי.
  • ידע בריטי (לא תנאי מוקדם כי מותר לעבוד עם הטלפון כמתרגם).
  • אילו בנות צריכות לעשות:

  • עבודה בצריכה: למזג אורחים ולבסוף לשתות איתם, לדבר, ליצור אווירה משעשעת ואווירה חגיגית.
  • ריקוד במהלך כמה מאיתנו אומר כל הזמן, הפסקה מוסיקלית להשהות 2-5 פעמים על ידי שינוי. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שלא, קוק אנחנו מדברים כל הזמן, הידע המיוחד של הכוריאוגרפיה אינו נחוץ גם לזה, פשוט בקצב לבסוף למוסיקה וממתחת אורחים בקומת הריקודים.
  • תנאי חוזה התעסוקה בצריכה בסינגפור

    כפי שצוין, במדינה זו תנאי העבודה היפים ביותר. כדי לעשות זאת, פשוט להראות את המעסיק שאתה מוכן לעבוד בכנות, סוף סוף רזה. אם הצרכן יוכיח בצורה מושלמת, במילים אחרות, את ההזדמנות לקבל אשרת עבודה במשך חצי שנה או שנה שלמה. לשים לב לעובדה כי כל ההוצאות ייקח את המעסיק. לשים לב לעובדה כי אתה יכול ולכן לעבוד באופן רשמי וחוק, ללא חשש מבעיות עם הרשויות. ההסכם הרגיל הוא 2 חודשים.

    הרבה כסף עם הדרך שבה אנשים השתמשו כדי להביע את עצמם לא יהיה צורך כי לינה בדירות יוקרה גם משלם את המעסיק. הדבר היחיד שיצטרך לבלות רק לעבור, זה העברת נמל התעופה. באופן מסורתי, סכום זה לא יעלה על 40 דולר.

    להסתתר בעבודה וכמה מתבטאים, הבית יהיה חופשי, זה חשוב יותר. אבל כדי לדבר, זה יהיה הכרחי עבור ההוצאות שלך, איך לשלם עבור הפנאי. בנות זמן חינם לנהל את שיקול דעתם. זה, לשים את זה מעט, אומר שאתה יכול לראות את המדינה, ללכת לקניות המקומי, כמו ראשים, מרכזי קניות וזמן כיף לבלות במאות תחמושת.

    כמה אתה יכול לנצח על הצריכה בסינגפור

    עם, כמו רבים לידי ביטוי, השכר במדינה הזאת הוא מאוד מצוין, כי כמעט כל הבנות למהר לעבוד באופן ספציפי בספונגור. הנה יישור תשלום משוער:

  • יש תנור קבוע. כל דבר מוזר, אבל זה סוף סוף על 500-700 דולר לחודש. לא משנה מה זה היה מוזר, אבל זה מספיק עבור מזון והוצאות קטנות.
  • הצריכה בסינגפור, כמו אנשים רבים חושבים שזה, פעיל ולשלם בנות לקבל פעם בשבוע. ללא ספק, יש לציין כי במיוחד את החברות שלך ואת הקנאות תלוי איך ההכנסה הגבוהה ביותר אולי.
  • מחירי המשקה מצוינים: עבור קוקטיילים של בנות להגיע מ 5 $ ל 15 $. אני באמת רוצה להתמקד בעובדה כי 25 עד 200 דולר יועץ דולר.
  • אורחים נדיבים. אסיה אוהבים להירגע, כמו כולם יודעים, "הרגל הרחבה" לא תהיה סגורה על אלכוהול, כמו על טיפים לבנות.אני אפילו לא מעוצב, אתה יכול לנצח חודש ל 2,500 $ והבנות הפעילות ביותר יכול לנצח עד $ 4000 לחודש.

    Просмотров: 90 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close