11:49
אילו סיבות ותרופות משנה את רמת הליבידו בחורים ונשים?

תצהיר מינית (ליבידו) סקסולוגים מתייחסים לרצון גליל לשותף או, כפי שכולם יודעים, סקס בודד. ליבידו - סך הכל מעשי הורמוני מין, זה יוביל למיניות שלנו, ואת שלו האינטנסיביות סוף סוף תלוי בגיל, גם את מצב הפיזי, כפי שאנו מבטאים, פסיכולוגית בריאות, אשר בתורו משפיע על איך היינו מדברים, מיניות (תדירות, כפי שכולם יודעים, איברי המין מעשים).

התוכן של המאמר

1 מה, לשים את זה בעדינות, משפיע על רמת הליבידו 2 לא אופייני נעדר או מוריד תשוקה מינית 3 תרופות, ליבידו מכריע 4 העלאת ליבידו 5 רפואה לא סטנדרטית עבור הליבידו שלך

שינוי חד בהתלהבות וברצון המין יכול לדבר על איך אנחנו כל הזמן מדברים, דילמה דבש או על ידי תופעת לוואי של הריפוי, אבל לא רק, הסיבות הנותרות מושפעות רק ממין.

מה משפיע על רמת הליבידו

צורות שולטת על הרצון המיני של כל אדם קומפלקס ביו קשה מאוד, נפשי וכמו sociocultural קרִיטֶרִיוֹן. המסע הליבידו שלך יכול להשפיע: דירות דיסקרטיות בצפון

יחסי איכות וחידוש; תנאים מוקדמים דתיים; מגע stemuls אלכוהול וסמים מתח, דיכאון, מצב ההתרגשות; מחלות וריפוי תרופות עייפות מצטברת; אלימות מינית מנוסה; lifeguings; גיל המעבר והזדקנות.

אם נדבר על "הנורמליות" של אטרקציה מינית, אז זה הרעיון הוא מאוד סובייקטיבי. באופן טבעי יש הגדרות אבחון שכן, כפי שכולם יודעים, נמוך (היפואקטיבי) והליבידו הגבוה ביותר (היפראקטיבי). מה שזה לא היה מוזר, אבל אבל עבור כל אדם תדר המין הוא אישי, וגם לשקול אותו עם בעיה רק ​​בזה מקרה, אם זה לא מתאים לך את השותף שלך.

היעדרות לא אופיינית או במורד ההר, כפי שכולם יודעים, תשוקה סקסית 2

תחילה את היחסים, כפי שכולם אומרים, מגעים סקס בין אוהבי יכול לקרות פעם ביום, אז תדר שלהם נופל, וזה טבעי לחלוטין. זוגות מסוימים מרוצים ממין שקורה פעמיים בחודש, השאר - פעמיים בשבוע. אפילו לא משנה איזה סוג של פערים של תדר המין לא בהחלט לשקול את זה על ידי פתולוגיה. חרדה צריכה להתקשר, כמו שאותנו אומרת כל הזמן, פתאומי שמציעות תצורות בהשוואה לנורמה הרגילה שלה.

אם ראית כי קיצוני פעמיים או שלושה חודשים אתה לא יש התלהבות למין או שהוא חסר משמעות, להתייעץ עם מטפל חולפת בדיקה מלאה דבש. כולם יודעים שכמעט את כל המחלות כגון סרטן, סוכרת, קושי Co, כמו שאתנו כל הזמן אומר בלוטת התריס, הלב והכליות יכול להוביל ליבידו חלש. בהתאם לתוצאות הסקר, הרופא ישלח אותך מפרט נדרש.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין ונכונים. רק זה לא רגעים חיוביים אחת לעבודה.

אבל, מידת הניכוי המיני משפיעה גם על מצב לאחר הניתוח, כמה סוגים של תרופות, קרינה במהלך סרטן, ו גם דרכים אחרות של ריפוי.

תרופות, libido 3

כדי, באופן כללי, כדי לא לכלול תופעות לוואי של תרופות, לדון עם הרופא את הכספים שאתה משתמש בשלב זה. תרופות מסוימות חייבות להיות בפייחותיות לפעול על תשוקה סקסית, ואולי הם יכולים להימצא על ידי החלפה.

לדוגמה, הוכח כי מעכבים נבחרים, כפי שכולם יודעים, תפיסה הפוכה של סרוטונין (antadepressants) כגון, cytital, escitalopram, paroxetine ו sertraline הם פשוט הוריד את הליבידו. ואכן, אבל המחקר שפורסם בחודש פברואר 2015 בכתב העת ריפרקטורים וגינקולוגיה הראו כי Bupropion, סוג אחר של נוגדות דיכאון, מרפא דיכאון, מבלי לספק איך כולם יודעים השפעה שלילית על הרצון הסקסי.

לאחר פירושו תרופות שיכול לשנות אורח החיים הסקסי ביותר שלך, הם חוסמי בטא וכמו Antihistamines תכשירים, ועל גבירותיי רשימה זו משלימה לאותו אמצעי מניעה הכנות.

קרנות גידול ליבידו

Addyi (flibancing) - 1, מאושר מותק שליטה בארה"ב, מוצר שמגדיל את הליבידו של נשים בתמונה ראשונה. תוצאות המעשה שלו רחוק מ"יאגרה ", אנלוגי זכר, אבל כמה נשים בתקופה הפרתית, אדי עושה את הרגישים מינית ביותר. גברים עם לא פונקציונליות זיקפה יכול להיות שימושי Sidtenafil Citrate ("ויאגרה").

טיפול הורמונלי טסטוסטרון הוא עוד כלי יעיל להתאוששות או לפחות עלייה, כפי שכולם יודעים, סקס פניות. התהליך הטבעי של ההזדקנות, בסופו של דבר מלווה בקיטון ברמת איברי המין Gormons.

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ואבנים. רק זה לא הרגעים החיוביים היחידים בעת עבודה.

זה לא סוד לכל מי שגם טסטוסטרון קטן עשוי להיות מחובר גם כירורגי, כפי שכולם יודעים, Menopauz, דלדול של השחלות ומחלות אחרות. דוקטור עם עזרה של בדיקת דם תקבע אילו תצורות הורמונליות התרחשו שלך את הגוף ואולי, יהיה לכתוב קורס של טיפול הורמונלי.

רפואה לא סטנדרטית עבור libido5 שלך

לעתים קרובות מסייע כניסתה של תוספי צמחים. מישהו קטן יודע את זה אבל כמה מהם, לשים את זה בעדינות, יכול לקיים אינטראקציה עם התרופות שלך או יש התוויות נגד לבריאות שלך. יש לציין כי כי לפני קבלת הפנים "אפרודיזיאקים צמחים" כל הזמן צריך להתייעץ עם המטפל שלהם.

כמה phytopresparos לפעול על neurotransmitters, חומרים פעילים של המוח האחראים לתחושת שביעות רצוננו. מנוחה מסוגל לעורר סיבי עצב, כפי שכולם אומרים, איברי המין או בלוטות יותרת הכליה, אי-תשוקה סקסית. כולם יודעים שכמעט כל עשבי תיבול יש השפעה מועילה על הדם כלי גם להגביר את רמת תחמוצת החנקן, את זרימת הדם חיזוק אֵיבְרֵי הַמִין.

Cordyceps - פטריות קטנות הרפואה הסינית רואה סוכן התחדשות ואפרודיזיאק מסיבי. דמיאנה - שחזור צמח פעילות מינית הידועה מאז הזמנים של אזטק. Mac הבעלים של איכויות אפרודיאזאק עבור איזה צמח נקרא ג'ינסנג פרואני. Muir puamo - עץ לחלץ צמחים, ב, כפי שהוצגו להביע, הפרמקופופית ברוזיליאן הוא קל להתקבל כאמצעי אימפוטנציה. גינקו Biloba משפר את זרימת הדם, אין תופעות לוואי לרפא לא רק כאילו מערכת המין, ואת הגוף ב כֹּל. ג'ינסנג סיני מועיל, בסופו של דבר, פועל את המין של שני המינים, אבל כדי לשמור על התדירות ואת עוצמת הזכר זקפה זה יעיל במיוחד בקופה עם L-Argonine.

L- אורגיה יכול להיות כאילו נלקח בצורה של תוסף או קרם, גרימת איברי המין שלו. מחקר שפורסם בארכיונים של כתב העת התנהגות מינית, הראו כי 6000 מ"ג של L-Arginine יחד עם 6 מ"ג Yokhimbin ב איכות התוסף התזונתי במידה ניכרת להגדיל את התגובה סקסי פיזית מ גְבֶרֶת.

מחקר נוסף שפורסם במגזין המין והטיפול במשחק הנישואין הראה כי רוב 70% מהגברות שתפסו את ארגינמקס לנשים המכילות L-Arginine, ג'ינסנג, גינקו בילובה, דמיאן, ויטמינים ומינרלים, חוו תשוקה מינית מועילה.

התדירות הגבוהה ביותר של סקס ואורגזמה צוין גם, ירידה ביובש של הנרתיק היה גם לא.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי סקס.

בחורים יש ליבידו מופחת מורכב מגורמים פיזיולוגיים - דילמות עם הורמונים, תופעות עומדות באיברים של האגן הקטן. אבל לגברות יש היעדר אטרקציה מינית - ברוב המכריע של המקרים, כפי שרובנו רגילים לומר, בעיות נפשיות. טינה על השותף, קשיים במערכות יחסים, לחץ מתמיד, חיים מלחיץ, קשיים בעבודה, רכשו עייפות - כל זה מצטבר כמו כדור שלג, והנערה לא נשארת בכלל, כמו אנשים רבים חושבים, אין יכולת לאחדש סקס. לכן, לא להתמקח בעצמך כמו lombe. למד להאציל כיצד לבוא לידי ביטוי, משימות מסוימות, לדרוש אדם על עזרה.

Просмотров: 96 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close