01:41
איך להתלבש לצריכה פסיבית ופעילה: האם יש הבדל?

המראה של הצרכנים צריך להיות ללא רבב. החישוב הולך כל הפרטים: איפור, שיער שיער, וכמובן, בגדים. כל הבנות לא יודעות, אבל הבחירה של הצדק תלוי ישירות בפורמט הפעילות. הצריכה פעילה (בנות להחליט את עצמן עם לקוחות לתקשר) ו פסיבי (זרימת העבודה מנוהלת על ידי מנהל או מבקרים לבחור בנות עצמן). לכל פורמט יש גוונים משלו ולכן המראה של הצרכנים צריך להתמקד בדברים שונים.

איך להתלבש לצריכה פסיבית?

מאז עם פורמט זה מנצח ילדה לא יכול להתקרב לגבר ולכן הוא בחן בזהירות את פניו, אז היא חייבת לתלות אותו מרחוק. כדי לעשות זאת, יש צורך להתמקד בתלבושת, אורח שלו בהחלט יהיה מסוגל לראות בחשיכה של הלילה. וזה יבחין רגליים יפות, שיער ארוך וצלמית מחודדת.

את המשימה של הנערה - באמצעות התלבושת מנסה לצייר את תשומת הלב של האורח לאדם שלו. משמעות הדבר היא כי דברים חייבים להיות צבעים בהירים או תפורים של בדים מבריקים. יש צורך גם להתמקד צללית, ולכן שמלות וערכות חייב להיות בחוזקה. תן את המבקר את האפשרות של להתפעל הרגליים הארוכות שלך ואת התחת העגול שלך. זה מושך במדויק את תשומת הלב שלו, וזה יהיה משמעותי ממרחק.

המיקוד צריך לשים על סגנון הדברים, אבל על הערעור שלהם ואת המיניות. ב sweatshirts העירום החדש שלי, אתה יכול לשבת כל הערב לבד, ואף אחד לא יבוא אליך, אבל הגברת של נמר העליון ועם שפתון הארגמן על השפתיים יהיה כל לקזז מן השולחן ליד השולחן ולעשות כסף. גברים לא מבינים שום דבר של אופנה ואפילו לא מנסים לעקוב אחר מגמות. בחר דברים כאלה שיכולים למשוך נציג מוצק. תליונים, אבני חן, נצנצים, בדים מבריקים, הופעות זוהרות - להפוך את הצורך לעצור בגדים עם אלמנטים אלה.

שכח את כלל האופנה שאומר שאתה יכול לפתוח את השדיים, את כל הרגליים. על הצריכה כי תמונה סקסית יותר, טוב יותר. עם זאת, זה גם בלתי אפשרי לעשות את זה יותר מדי. להפוך לשחקנית סרטים פורנו בבירור לא שווה את זה. אתה צריך להיראות מפתה מאוד אטרקטיבי, ולא הלך. אחרת, לגברים יהיו גישה ראשית כלפיך והם יתחילו לדחות.

מאז הצריכה פסיבית, אתה חייב להיות מסוגל למשוך את תשומת הלב של גברים עד כה, אז בלי אביזרים לא יכול לעשות. עגילים, תליונים שרשרת, צמידים - קישוטים חייבים להיות גדולים ובהירים, למשוך מבט. אל תשכחו נעלי סטילטו, הם יעזרו להשלים את התמונה הנשית והסקסית.

אז, מה צריך להיות בגדים לצריכה פסיבית? ראשית, בהיר לזרוק. נסו לבחור צבע יוצא דופן של בד או סגנון dressage כדי להדגיש ברקע של בנות אחרות. אתה יכול גם למשוך תשומת לב לעזרת נעליים ועיטורים מסיביים.

בגדים לצריכה פעילה - אם יש תכונות?

פורמט הכנסה זה כרוך בחופש הפעולה של הנערה. היא יכולה לגשת לאורח, לגעת ואפילו לשבת על ברכיה. למעשה, לצריכה פעילה, בגדים הם לא כל כך חשובים כי זה רק יוצר את הרושם הראשון. בנות מוקסמות על ידי גבר כבר בתקשורת. כמובן, התלבושת צריכה להיות יפה, סקסית ומושכת.

יותר תשומת לב על הצריכה הפעילה שווה לשלם פרמטרים אחרים של מראה: רוחות של רוחות, ריח של הפה, מניקור, מצב העור פנים. הדברים האלה הם הרבה יותר חשובים כאשר הם מתקשרים מקרוב עם המבקר.

באופן כללי, אין צורך לדאוג לצריכה פעילה בבגדים לצריכה פעילה, פשוט לדבוק בכללים הכלליים. נערות ליווי בקריות

אנו אוספים מזוודה לחוזה

אם אתה הולך לעבוד בחו"ל, אז אתה לא צריך לגרור שלושה מזוודה איתך. הנה כמה טיפים במקרה זה:

  • בחו"ל, אתה בהחלט לקנות בגדים חדשים. במדינות מסוימות זה הרבה יותר זול הבחירה של בגדים אלגנטיים הוא הרבה יותר. לא הצרות לקחת הרבה דברים בבית.
  • לא לקחת את הדברים האלה משולבים אחד עם השני. לדוגמה, אתה יכול לקחת כמה שמלות, מכנסיים קצרים חצאית, והם 5 עד 6 שונים חולצות וחולצות.
  • לקחת איתך לא יותר משני זוגות נעליים. במידת הצורך, קל יותר לקנות נעליים מאשר להסתובב עם המטען הנוסף שלך.
  • עבור גרביים יומיומיים כדאי לקבל סדרה מינימלית של דברים. לא תהיה לך הרבה זמן להגדיל שם בשעות השמש שמלות ערב.
  • גם שווה להביא הרבה כתפיים איתך. לאחר כביסה, אתה יכול יבש בגדים עליהם, אז זה קל לעשות בלי ברזל.

    בגדים - תכונה חשובה בעבודת הצרכן. לבחירתו, עליך לטפל באחריות מאוד. כדאי לשקול את פורמט העבודה, כמו גם את הנוחות ואת האטרקטיביות של התלבושת.

    Просмотров: 105 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close