05:01
עניינים אוראלי - כיצד לספק השותף עונג קסום

מין אוראלי יכול פשוט לפעול בתור הקדמה, או כדרך ממוקדת להביא שותף לאורגזמה. בכל מקרה, הוא מעשיר רפרטואר סקסי. זה יהיה רע אם אנחנו לא שמים לב לעובדה הליטופים האוראליים יהפכו תענוג אמיתי, יש צורך בלשון מעט, להשתלט, כמה שיותר אותנו לבד אומר, הטכניקה הנכונה, בהתחלה, מכיר את הגוף של השותף שלך. אחרי הכל, זה יהיה מאוד מעליב לשלול את ההנאה שלו, להתחייב איך אנחנו מביעים, טעות לא נעימה או כואבת.

התוכן של המאמר

1 עצות לה 2 עצות בשבילו

המאמר שלנו הוא תזכורת קטנטונת של גברי נשים של הנאה ואת השיטות הטובות ביותר המאפשרות לך לספק אחר כדי לרקיע השביעי.

טיפים עבור Heri

מציצה טובה היא לא רק כפי שאנו מבטאים, את השפה המנוסה ביותר אקרובטיקה, טוב, ותשומת לב עצומה לפרטים.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. רק זה בהחלט לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

זה מה שאתה צריך לעשות כדי לשלוח מראש של השותף שלך:

להקים קשר חזותי

ראשית, הקשר החזותי הוא בלתי ניתן לתיאור ארוטי. שנית, הוא, בסופו של דבר, מצביע על הביטחון שלך, ושלישית, מגדילה את גורם הקרבה.

נסה להסתכל לו ככל האפשר בעיני ככל האפשר כדי ליצור חיבור שנראה לעזוב זכרונות מתמידים גם לאחר שרבים חושבים על איך "לעבוד" ייעשה.

למצוא תנוחה נוחה

כן, לא רק אותו, טוב, אתה גם עומד יותר נוח.מצא סרט שאתה אוהב את שניהם. זה יהיה רע אם לא שמים לב מה להפעיל אותו ולהתחיל עסק. כולם יודעים מה אולי תטפל בעצמך כמה מה אנו מבטאים את הטכניקות האחרונות או טיפים. בדרך כלל, במהלך cunnilingus, הגברת שוכנת על הגב, ואת השותף שלה ממוקם בין הרגליים במקביל לגופה.

תן לזה להיות רטוב כדי לדבר

קבל הנאה

הצג את השותף שלך שאתה אוהב כל כך לדבר כדי לתת לו הנאה. להיות פעיל, לכתוב ולשלב בתהליך. ואז הוא ירגיש אפילו יותר כמו שאנשים נהגו לפרוץ, רגועים ונרגשים.

כביסה על הראש

ראש - סומה רגיש חלק, כמו הרבה של האף הוא זמן ייעוץ, הפין, אז היא צריכה לשלם יותר תשומת לב. בפרט, האמבולנס עובר במעגל סביבו.

הליגה מלמעלה למטה

בואו נהיה כנים, מציצה - זה די קשה לכיבוש. אתה גם צריך להסתכל מאחורי המיקום של השיניים, להשתמש בטכניקות מוצצים שונים, להילחם עם רפלקס להקיא ו כל הזמן לזוז, כמו בראשות, ראש. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי בזמן כלשהו הפה שלך עשוי בסופו של דבר הפסקה. ואז רק להפעיל את השפה: להתחיל גם ללקק את הזין מין מן הראש ואת האשכים. זה יהיה רע אם לא נשמח כי מאוחר יותר אני חוזרת באדום, החל את שק האשכים, וכאילו רובנו התרגלו לקריאה, חבית ורמלית.

אל תשכח ביצים

השתמש בטכניקה של "שקיות תה" כדי להביא אותו "רותחים". בזהירות לסחוט את הביצים עם הידיים או ללקק אותם, לשחק את השפה או לקחת אותם בפה שלך.

חיבור ידיים

אגב, אתה יכול להבהיר את עצמה, כפי שאתה עוקב אחריה, לשים את זה בעדינות, ללטף.למרות cunnilingus ושקבתי עם ליקוק, אבל מוצץ מדי שוטף להיות נעים. להבין, ראוי להזכיר כי להפוך את הריאות "מציצה" Clotor, אומר את זה בין תנועות ליקק. שירותי ליווי

הרכב של 3 דברים

להראות לה מה יש לך גם kaif מה אתה עושה. אפילו "MM-M" סוף סוף עובד.אל תבלבלו לחפש אותה איך היא מציעה ואיך אתה אוהב את הטעם שלה.

שינוי קצב

תצורות ספונטניות של הקצב והקצב ידחות את רגע "שיא" ותהותר לשמח את הרגע ארוך יותר. זה גם, באופן כללי, נותן לך קצת הפסקה ממה שאתה עייף. באופן כללי, win-win verion.

יונה Crotch

Stroking ו נדלונוס קל על המפשעה מגביר רגשות, כמו כמה מאיתנו משמש לקריאה, האזור ממוקם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, בלוטת הערמונית. במקום שאתה רוצה הנאה עשירה עוד יותר עבור השותף, להיכנס לרצפה בחור האחורי לעורר את הערמונית של הלהקה.

להקשיב

במהלך כמה מאיתנו צורכים, סקס אוראלי אתה גם מבצע בוט חשוב. אתה מספק לו הנאה, והוא מגיב עם אורגזמה לכל המעשים שלך. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה ולכן לא לשכוח לשים לב לתגובתו.

דיונים מלוכלכים

כן, הפה שלך עסוק. אבל כאשר יש לך רגע חופשי, לספר שותף של משהו חם, כדי להעלות תשוקות בחדר השינה שלך.

לשחק עם כמה הם חושבים, טמפרטורות

צפה השותף שלך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, רגשות חדשים. הראשון שלה בפה של כמה קוביות קרח, לפני שתמשיך עם ליטוף אוראלי. ולאחר מכן לעשות נשימה חמה של תה ולחזור שוב כדי גירוי. זה יגרום לו לא רק צמרמורת, טוב, והתרגשות שונה לחלוטין מאשר עם טיסה רגילה.

אל תפסיק

אצל כמה אנשים אחרי אורגזמה, supersensitivity נשאר, כך שהם עשויים להיראות לחוות אורגזמה אחרת. בדוק את זה על השותף שלך: לאחר השיא, המשך את הגירוי, אבל לפעול לאט ופחות נמרצות.

השתמש בנשימה שלך

חם נשימה - דרך טובה לחזק את הרגשות. לכן, לפני שאתה הולך ליטוף אוראלי, רק לרכוב על איך כולם אומללים, אזורי שותפים רגישים.

איפה הוא צריך בהצטיינות?

מציצה - תענוג שלא יתואר עבור גבר, ולכן זה צריך גם להישאר נעימה. במקום שאתה לא אוהב את הטעם של הזרע או שאתה לא רוצה את השותף לסיים אותך על החזה, לדון בכל אפשרויות סוף מותר.

טיפים לו 2

במקום שאתה חושב כי עבור cunnilingus טוב זה די מיומנות להזיז את הלשון, אז זה לא. יש לציין כי הגברות קשה לחוות אורגזמה, אז ראשית יש צורך להחזיק, כמו עבודה הכנה עבור התחממות, ולאחר מכן כבר כבר להתחיל עד גירוי אוראלי.

יונה שדיים

חזה ופטמות - רגיש מאוד. הם מגיבים בו זמנית לכל מגע, ולכן משיכות, מרוט ומלקק את הפטמות כדי גם לעורר שותף.

יונה פנימית פנימית פני השטח

כאשר אתה מתחיל לרדת, לאכול או ללקק את החלק הפנימי של הירכיים. זה יחזק את הציפייה. כמו כן, לא לבלבל, זה נראה ללמוד על ידי הפה או הידיים וחלקים אחרים של הגוף, למשל, צוואר, בטן ואת הישבן.

אל תסיר תחתונים

לתקן את הידיים שלך, כפי שנהגנו לקרוא, שפתיים מין וגדל דרך גרבונים. ראוי לציין כי תוכלו להכריח אותה אפילו חזקה שזה נראה נלחם בציפייה, וכאשר אתה תהיה מוכן ללכת כמה באים לידי ביטוי, פעולות אכזריות, אז רק להזיז את התחתונים לצד.

תקע שפה

בילה את שפת השותף במורד השטח האינטימי של השותף, לא כמו אנשים רגילים להביע, להוריד את התחתונים שלה ממנה, או להשתמש בנשימה החמה שלך כדי לחמם את האזור הזה.

עבור אל Clutto

לא צריך למהר. להתחיל טוב בזהירות, הראשון ללקק את האזור כולו סביב הדגדגן ומאוחר יותר רק קצת לגעת בו. אז אתה תקרא איך אנחנו רגילים לקרוא, רגשות נעימים באזור זה הם שגויים לגברת.

העבר תנועה

להזיז את הלשון כדי לעומס מעלה ומטה או בצד. צופה בתגובות של השותף לדעת שהיא אוהבת את המעשים שלך.המפתח למציצה טובה הוא הקדמה של ידיים כהמשך של הפה שלך. אז תענוג הוא מופץ בכל החבר ויש לך את ההזדמנות להיות מסוגל לנשום, ללא הפרעה 100 אחוז מגע סקסי. לבשל את ראשו של חבר עם שפתיים, אצבעות להפוך את המכתבים "o" סביב תא המטען, ולאחר מכן רק סינכרון להזיז את הרוח למטה.

סוסקי

צייר שמונה

להזיז את הלשון שלך רק להתנפח, למטה, מצד לצד? הוסף ניגודיות לא קפדנית ותמונה שמונה או סימן אינסוף על הדגדגן.

היה עקבי

ולא השותף שלך כמו מה שאתה עושה, לא לשנות את התנועה ואת קצב ספונטני. טכנאי מיתוג קבוע או במהירויות רק יכול להפיל מן השביל לאורגזמה.

שיטה אלפביתית

בהתבסס על השם מתבהר מה לעשות - כתוב את שפת האלפבית. למעשה, זוהי טכניקה מגניבה, כי כל אות יש כתיבה משלה, ולכן, כמו הרבה, זה עולה בקנה אחד עם הזמן, רגשות מיוחדים.

אל תשכח שפתיים!

ועכשיו זה לא על אלה על הפנים. שפתיים מיניות (הן גדולות והן, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, קטנה) רגישים גם, אז אתה לא צריך לרכוב על גירוי של אזור אינטימי זה.

עמידות רוסית וחוסר חוק של מידע זרוע שיפוט מוטעה כי ליווי הוא משהו, בבושה, זה מה שיש לשתוק. עכשיו לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

נשיקה, ליזני או לנשוך אותם.

שים את הכביש לעומס

כי זה נראה נהדר להתמקח את הדגדגן, אתה צריך לדחוף את שפתיים סקס. ואולי אפילו לא צריך להיות בטן כי אז המקום מתגלה מכל הצדדים, ואת הרגשות של נוגע הם רוויים יותר.

קח את החזה

כאמור, החזה הוא רגיש כל כך, כי כמה נשים מסוגלות, בסופו של דבר, לקבל אורגזמה רק מהמשחק עם פטמות. תארו לעצמכם עובדה אחת, ולכן אנו מביעים את היונה של שדיה, גם חלקים אחרים של הגוף שיכול להיות אזורי ארוגן.

הכנס אצבע

נסו לחדור אותו במהלך, כמה מהם מתייעצים, סקס אוראלי. הזן אחד או שניים באצבעות בנרתיק וקצת popping נקודה G כיפוף תנועות. אל תשכח את כל זה ללקק את הדגדגן.

חודר שפה

אתה יכול לחדור לתוך הנרתיק לא רק עם אצבעות, טוב, שפה. למרות שאין לה כל כך הרבה מעורבים, כגון הקלייטריס, אבל כדי לחוות, בסופו של דבר, זה שווה. פשוט לא להיסחף עם חדירה אחת, ולערבב אותו עם ליטוף הדגדגן שפתיים נבט.

הזוכה עם פי הטבעת

לפני תחילת, כראוי, המשחק האחורי, אתה צריך כל הזמן, בסופו של דבר, כדי לקבל את הסכמת השותף, כי לא כולם מוכנים צעד כזה. במקום נתת את האור הירוק, אז אתה יכול ללטף כמה הם באים לידי ביטוי ביד או לשון חור עמיד או אפילו להציג אצבע לתוכו.

השתמש צעצועים

צעצועי מין יכולים לשמש לא רק מחזיק ערבים בודדים, טוב, ולהוסיף אותם למין חיי מין עם שותף. יש מספר אינסופי של אפשרויות: ויברטורים, תקעים אחוריים, קליפים לפטמות. הימנע מה שאתה אוהב את שניהם.

להפעיל פורנו

כי יותר נוח אתה יושב או שוכב, יותר סיבולת יש לך. במקום שאתה עומד על הברכיים, ואז לשים תחת כרית שלהם, כך שזה לא כואב.אל תפחד לירוק על חבר או לבסוף להשתמש איך אנחנו רגילים לקרוא, חומר סיכה אכיל במהלך מציצה, כי "יבש" מין אוראלי בדיוק לא לספק הנאה. אתה יכול גם לשמור כוס מים ליד המיטה כדי לשתות ללא מערער מאשר בפה, זה התחיל לייבש.

נסה את שיטת KIWIN

שיטת הקווין, היא הפכה, היא כי ראשו של אדם הוא בניצב לגוף של השותף. עמדה זו כוללת זווית חדשה, גירוי ענק של הפות ואת היכולת להשיג את רוב, קוק רוב yaz יהיה לקרוא, נקודות רגישות.

חבר סאונד

לא רק הגברת צריכה להוכיח את ההנאה שלו.לעורר את כל, כמו אנשים נהגו להביע, האיבר המיני: למצוץ ראש, באופן כללי, חבר, יד אחת נע לאורך תא המטען שלו, ועוד ביצים יונה. רגשות בלתי נשכחים מובטחת.כללי, בסופו של דבר, את הכלל: להתחיל היטב ובזהירות, מאוחר יותר להגדיל את המהירות, ולאחר מכן בנק שוב.

לעשות מחמאה

אז היא, באופן כללי, תדע שאתה גם עושה זמן נהדר.

לקשור את עיניה

לעשות kunnilingus, סיפרת בעיניה. אין נוף עושה איברים אחרים רגישים יותר, כך הרגשות להיות אפילו יותר נעים. לשבת את שפתיה המין, ללקק את הדגדגן ואת המפשעה יונה. אגב, אתה יכול פשוט לכבות, לשים את זה בעדינות, את האור בחדר או לסגור את הווילונות כדי להתרכז רק עבור הנאה.

שמור על עצמך

אף אחד מאיתנו לא יודע איך לקרוא את המחשבות של בן זוג במהלך יחסי מין (טוב, גם בחיים רגילים), ולכן אין דבר קל יותר מאשר, בסופו של דבר, ללמוד ממנו באופן אישי, מה שהוא אוהב, ושהוא סוף סוף לא. אתה יכול לדון הרצונות שלי הן בתהליך של ליטוף אוראלי ולפני, ואחריהם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

כדי לספק שותף הנאה קסומה בעזרת חיבה אוראלית, היא עקרונית להגיע הדבר מגיע לכך. הגברת היא בהחלט לא הכרחי להחזיק את הטכניקה של מציצה קוצנית ולהיות המלכה, כפי שכולם יודעים, ליטוף אוראלי, כך האהוב מועבר על ידי הפעולה. יותר כמו אנשים משמשים להביע, רצון נשית לשחק תפקיד חשוב! תאמין לי כאשר גבר רואה את זה, כפי שכולם יודעים, עינו האהובה שלו כוויות, והיא מוכנה לקפוץ על חבר עכשיו, ההנאה שלו לא תהיה גבול. ואפשר לחזק את ההנאה באמצעות שיטת "אורגזמה נדחה" - לא להאיץ לא סוף סוף להביא את האיש לשפוך, אלא להקניט אותו, ללעוג עד שהוא מתחיל לטיול סוף סוף.

Просмотров: 671 | Добавил: tammara1qfbo | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close